Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6712
Назва: Вибір стратегії поведінки продавця в ході зворотного аукціону
Інші назви: Выбор стратегии поведения продавца в ходе обратного аукциона
Strategy selection for the seller behaviour during the reverse auction
Автори: Меджибовська, Н.С.
Меджибовская, Н.С.
Medzhybovska, N.
Бібліографічний опис: Меджибовська Н. С. Вибір стратегії поведінки продавця в ході зворотного аукціону / Н. С. Меджибовська // Вісник Львівського торговельно-економічного університету: збірник наукових праць. – 2017. – Вип. 52. – С. 144-148.
Дата публікації: 2017
Видавництво: ЛТЕУ
Ключові слова: електронні закупівлі
зворотній аукціон
тендер
система комерційних закупівель Rialto
стратегія поведінки продавця
агентне моделювання
электронные закупки
обратный аукцион
тендер
система коммерческих закупок Rialto
стратегия поведения продавца
агентное моделирование
electronic procurement
reverse auction
tender
system of commercial procurement Rialto
strategy for the seller behavior
agent-based modeling
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена вибору стратегії поведінки продавця в ході зворотного аукціону. Визначено поняття зворотного аукціону та його характерні риси. Зроблено наголос на умовах, сприятливих для проведення зворотного аукціону. Розроблено модель поведінки учасників зворотного аукціону за допомогою методу агентного моделювання на базі програмного забезпечення AnyLogic, наведено її основні положення. Функціонування моделі передбачено за умовами української системи комерційних закупівель Rialto. В результаті проведених експериментів показано перевагу використання стратегії поетапного зниження ціни для досягнення перемоги в ході зворотного аукціону, що дозволяє учаснику маніпулювання ціною на відміну від учасників, які дотримуються стратегії різкого зниження ціни на різних етапах торгів.
Статья посвящена выбору стратегии поведения продавца в ходе обратного аукциона. Определено понятие обратного аукциона и его основные характеристики. Особое внимание уделено условиям, благоприятным для проведения обратного аукциона. Разработана модель поведения участников обратного аукциона с помощью агентного моделирования на базе программного обеспечения AnyLogic, приведены ее основные положения. Функционирование модели предусмотрено в соответствии с условиями украинской системы коммерческих закупок Rialto. В результате проведенных экспериментов показано преимущество использования стратегии поэтапного снижения цены для достижения победы в ходе обратного аукциона, что позволяет участнику манипулировать ценой в отличие от участников, которые придерживаются стратегии резкого снижения цены на разных этапах торгов.
This paper is devoted to the strategy selection for the seller behavior during the reverse auction. It describes the concept of reverse auction and its main characteristics, makes emphasis on conditions favorable for the reverse auction. The behavior model for the reverse auction' participants was developed with the use agent-based modeling method on the base of AnyLogic software and its main features are discussed. This model operates under the terms of Ukrainian system of commercial procurement Rialto. The results of simulation show the advantage of using the gradual price reduction strategy for the winning at the reverse auction, allowing participants to manipulate the price unlike sellers who hold sharp decline price strategy at various stages of bidding.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6712
Розташовується у зібраннях:Кафедра економічної кібернетики та інформаційних технологій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Вибір стратегії поведінки продавця в ході зворотного аукціону.pdf682,39 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.