Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6725
Назва: Управління конкурентоспроможністю туристичної фірми
Інші назви: Управление конкурентоспособностью туристической фирмы
Tourism company’s competitiveness management
Автори: Гонцова, В.В.
Дата публікації: 2017
Ключові слова: конкурентоспроможність
управління конкурентоспроможністю
туристична фірма
методи оцінки конкурентоспроможності
організаційна структура
конкурентоспособность
управление конкурентоспособностью
туристическая фирма
методы оценки конкурентоспособности
организационная структура
competitiveness
competitiveness management
tourism company’s
methods of measuring competitiveness
organizational structure
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядається управління конкурентоспроможністю туристичної фірми та фактори, які впливають на конкурентоспроможність. Охарактеризовано найбільш поширені підходи до визначення конкурентоспроможності. Надана класифікація методів оцінки управління конкурентоспроможністю туристичної фірми. Надано загальну характеристику туристичного підприємства «ВІДПОЧИНОК НА СЛАВУ». Зроблено аналіз господарської діяльності туристичного підприємства «ВІДПОЧИНОК НА СЛАВУ». Розглянуто організаційну систему управління. Проведено SWOT – аналіз та виявлено основних конкурентів туристичного підприємства «ВІДПОЧИНОК НА СЛАВУ». Запропоновано заходи щодо підвищення управління конкурентоспроможністю туристичного підприємства «ВІДПОЧИНОК НА СЛАВУ». Надано рекомендації щодо ведення посади фахівця з маркетингу та надано економічне обґрунтування його створення.
В работе рассматривается управления конкурентоспособностью туристической фирмы и факторы, влияющие на конкурентоспособность. Охарактеризованы наиболее распространенные подходы к определению конкурентоспособности. Предоставленная классификация методов оценки управления конкурентоспособностью туристической фирмы. Предоставлено общую характеристику туристического предприятия «ОТДЫХ НА СЛАВУ». Сделан анализ хозяйственной деятельности туристического предприятия «ОТДЫХ НА СЛАВУ». Рассмотрены организационную систему управления. Проведен SWOT - анализ и выявлены основных конкурентов туристического предприятия «ОТДЫХ НА СЛАВУ». Предложены мероприятия по повышению управления конкурентоспособностью туристического предприятия «ОТДЫХ НА СЛАВУ». Даны рекомендации по ведению должности специалиста по маркетингу и предоставлено экономическое обоснование его создания.
The paper examines the management of the competitiveness of the tourism firm and factors that affect competitiveness. The most common approaches to the definition of competitiveness are described. The classification of methods of evaluation of the management of the competitiveness of a tourism company is given. The general characteristics of the tourist enterprise « REST ON GLORY » are given. An analysis of the economic activity of the tourist enterprise « REST ON GLORY » is made. The organizational management system is considered. The SWOT analysis was carried out and found out the main competitors of the tourist enterprise " REST ON GLORY ". Proposed measures to improve the management of the competitiveness of the tourist enterprise « REST ON GLORY ». The recommendations for the post of a marketing specialist are given and the economic substantiation of its creation is provided.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6725
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Гонцова В.В. Управління конкурентоспроможністю.pdf552,4 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.