Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6725
Title: Управління конкурентоспроможністю туристичної фірми
Other Titles: Управление конкурентоспособностью туристической фирмы
Tourism company’s competitiveness management
Authors: Гонцова, В.В.
Issue Date: 2017
Keywords: конкурентоспроможність
управління конкурентоспроможністю
туристична фірма
методи оцінки конкурентоспроможності
організаційна структура
конкурентоспособность
управление конкурентоспособностью
туристическая фирма
методы оценки конкурентоспособности
организационная структура
competitiveness
competitiveness management
tourism company’s
methods of measuring competitiveness
organizational structure
Abstract: У роботі розглядається управління конкурентоспроможністю туристичної фірми та фактори, які впливають на конкурентоспроможність. Охарактеризовано найбільш поширені підходи до визначення конкурентоспроможності. Надана класифікація методів оцінки управління конкурентоспроможністю туристичної фірми. Надано загальну характеристику туристичного підприємства «ВІДПОЧИНОК НА СЛАВУ». Зроблено аналіз господарської діяльності туристичного підприємства «ВІДПОЧИНОК НА СЛАВУ». Розглянуто організаційну систему управління. Проведено SWOT – аналіз та виявлено основних конкурентів туристичного підприємства «ВІДПОЧИНОК НА СЛАВУ». Запропоновано заходи щодо підвищення управління конкурентоспроможністю туристичного підприємства «ВІДПОЧИНОК НА СЛАВУ». Надано рекомендації щодо ведення посади фахівця з маркетингу та надано економічне обґрунтування його створення.
В работе рассматривается управления конкурентоспособностью туристической фирмы и факторы, влияющие на конкурентоспособность. Охарактеризованы наиболее распространенные подходы к определению конкурентоспособности. Предоставленная классификация методов оценки управления конкурентоспособностью туристической фирмы. Предоставлено общую характеристику туристического предприятия «ОТДЫХ НА СЛАВУ». Сделан анализ хозяйственной деятельности туристического предприятия «ОТДЫХ НА СЛАВУ». Рассмотрены организационную систему управления. Проведен SWOT - анализ и выявлены основных конкурентов туристического предприятия «ОТДЫХ НА СЛАВУ». Предложены мероприятия по повышению управления конкурентоспособностью туристического предприятия «ОТДЫХ НА СЛАВУ». Даны рекомендации по ведению должности специалиста по маркетингу и предоставлено экономическое обоснование его создания.
The paper examines the management of the competitiveness of the tourism firm and factors that affect competitiveness. The most common approaches to the definition of competitiveness are described. The classification of methods of evaluation of the management of the competitiveness of a tourism company is given. The general characteristics of the tourist enterprise « REST ON GLORY » are given. An analysis of the economic activity of the tourist enterprise « REST ON GLORY » is made. The organizational management system is considered. The SWOT analysis was carried out and found out the main competitors of the tourist enterprise " REST ON GLORY ". Proposed measures to improve the management of the competitiveness of the tourist enterprise « REST ON GLORY ». The recommendations for the post of a marketing specialist are given and the economic substantiation of its creation is provided.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6725
Appears in Collections:Факультет міжнародної економіки*

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Гонцова В.В. Управління конкурентоспроможністю.pdf552,4 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.