Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6729
Назва: Aнaліз мaркeтингoвoгo сeрeдoвищa тa рoзрoбкa рeкoмeндaцій щoдo йoгo урaхувaння в діяльнoсті підприємствa «Dals Media»
Інші назви: Анализ маркетинговой среды и разработка рекомендаций по его учета в деятельности предприятия «Dals Media»
Analysis of the marketing environment and the development of recommendations for accounting in the enterprise "Dals Media"
Автори: Ємельянова, А.В.
Дата публікації: 2017
Ключові слова: маркетингове середовище
громадське харчування
маркетинговая среда
общественное питание
marketing environment
catering
Короткий огляд (реферат): Мета дипломної роботи - вивчити теоретичні аспекти маркетингового середовища підприємства, проаналізувати сучасний стан та розробити напрями вдосконалення маркетингової середовища підприємства на прикладі арт-кафе «Dals Media».
Цель дипломной работы - изучить теоретические аспекты маркетинговой среды предприятия, проанализировать современное состояние и разработать направления совершенствования маркетинговой среды предприятия на примере арт-кафе «Dals Media».
The aim of the thesis is to study theoretical aspects of the marketing environment of the enterprise, to analyze current status and to develop ways of improving the marketing environment of the enterprise on the example of the art-cafe "Dals Media".
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6729
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ємельянова А.В. Аналіз маркетигового середовища.pdf334,72 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.