Aнaліз мaркeтингoвoгo сeрeдoвищa тa рoзрoбкa рeкoмeндaцій щoдo йoгo урaхувaння в діяльнoсті підприємствa «Dals Media»
Вантажиться...
Дата
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Мета дипломної роботи - вивчити теоретичні аспекти маркетингового середовища підприємства, проаналізувати сучасний стан та розробити напрями вдосконалення маркетингової середовища підприємства на прикладі арт-кафе «Dals Media».
Цель дипломной работы - изучить теоретические аспекты маркетинговой среды предприятия, проанализировать современное состояние и разработать направления совершенствования маркетинговой среды предприятия на примере арт-кафе «Dals Media».
The aim of the thesis is to study theoretical aspects of the marketing environment of the enterprise, to analyze current status and to develop ways of improving the marketing environment of the enterprise on the example of the art-cafe "Dals Media".
Цель дипломной работы - изучить теоретические аспекты маркетинговой среды предприятия, проанализировать современное состояние и разработать направления совершенствования маркетинговой среды предприятия на примере арт-кафе «Dals Media».
The aim of the thesis is to study theoretical aspects of the marketing environment of the enterprise, to analyze current status and to develop ways of improving the marketing environment of the enterprise on the example of the art-cafe "Dals Media".