Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6733
Назва: Проектування якості туристських послуг та конкурентоспроможності туристської фірми
Інші назви: Проектирование качества туристских услуг и конкурентоспособности туристской фирмы
Design of quality of tourist services and competitiveness of tourist firms
Автори: Карачевська, М.Д.
Дата публікації: 2017
Ключові слова: конкурентоспроможність
туристичні фірми
ринок туристичних послуг
конкурентоспособность
туристические фирмы
рынок туристических услуг
competitiveness
travel company
the market of tourist services
Короткий огляд (реферат): Мета і завдання дослідження. Мета випускної роботи полягає в аналітичній оцінці якості послуг у підприємствах туризму, у розробці стратегії підвищення якості послуг та підвищення конкурентоспроможності туристичної фірми на прикладі ТОВ «Селезньов Тур».
Цель и задачи исследования. Цель выпускной работы заключается в аналитической оценке качества услуг в предприятиях туризма, в разработке стратегии повышения качества услуг и повышения конкурентоспособности туристической фирмы на примере ООО «Селезнев Тур».
The purpose and objectives of the study. The purpose of the final work lies in the analytical evaluation of service quality in tourism enterprises, in developing strategies to improve the quality of services and competitiveness of travel companies on the example of LLC "Seleznev Tour".
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6733
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Карачевська М.Д. Проектування якості.pdf487,66 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.