Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6734
Назва: Маркетинг торгово-посередницького підприємства “АВТО-Інтернешнл”
Інші назви: Маркетинг торгово-посреднического предприятия “АВТО-Интернешнл”
Marketing trading and brokerage company “AUTO international”
Автори: Коломиець, В.С.
Дата публікації: 2017
Ключові слова: маркетингова діяльність
конкурентоспроможності
товарна політика
маркетинговая деятельность
конкурентоспособности
товарная политика
marketing activities
competitiveness
trade policy
Короткий огляд (реферат): Мета цього дослідження: Аналіз ринкової ситуації в України та розробка рекомендацій для ТОВ “АВТО-Інтернешнл”, які будуть в подальшому використанні у маркетингової діяльності компанії.
Цель настоящего исследования: Анализ рыночной ситуации и разработка рекомендаций для ООО “АВТО-Интернешнл”, которые будут в дальнейшем использовании в маркетинговой деятельности компании.
The purpose of this study: market Analysis and development of recommendations for the company “AUTO international”, which will be further used in marketing activities of the company.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6734
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Коломиець В.С. Маркетинг торгово-посередницьких підприємств.pdf182,79 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.