Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6734
Title: Маркетинг торгово-посередницького підприємства “АВТО-Інтернешнл”
Other Titles: Маркетинг торгово-посреднического предприятия “АВТО-Интернешнл”
Marketing trading and brokerage company “AUTO international”
Authors: Коломиець, В.С.
Issue Date: 2017
Keywords: маркетингова діяльність
конкурентоспроможності
товарна політика
маркетинговая деятельность
конкурентоспособности
товарная политика
marketing activities
competitiveness
trade policy
Abstract: Мета цього дослідження: Аналіз ринкової ситуації в України та розробка рекомендацій для ТОВ “АВТО-Інтернешнл”, які будуть в подальшому використанні у маркетингової діяльності компанії.
Цель настоящего исследования: Анализ рыночной ситуации и разработка рекомендаций для ООО “АВТО-Интернешнл”, которые будут в дальнейшем использовании в маркетинговой деятельности компании.
The purpose of this study: market Analysis and development of recommendations for the company “AUTO international”, which will be further used in marketing activities of the company.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6734
Appears in Collections:Факультет міжнародної економіки*



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.