Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6734
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКоломиець, В.С.-
dc.date.accessioned2017-11-27T17:32:24Z-
dc.date.available2017-11-27T17:32:24Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6734-
dc.description.abstractМета цього дослідження: Аналіз ринкової ситуації в України та розробка рекомендацій для ТОВ “АВТО-Інтернешнл”, які будуть в подальшому використанні у маркетингової діяльності компанії.ru_RU
dc.description.abstractЦель настоящего исследования: Анализ рыночной ситуации и разработка рекомендаций для ООО “АВТО-Интернешнл”, которые будут в дальнейшем использовании в маркетинговой деятельности компании.-
dc.description.abstractThe purpose of this study: market Analysis and development of recommendations for the company “AUTO international”, which will be further used in marketing activities of the company.-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectмаркетингова діяльністьru_RU
dc.subjectконкурентоспроможностіru_RU
dc.subjectтоварна політикаru_RU
dc.subjectмаркетинговая деятельностьru_RU
dc.subjectконкурентоспособностиru_RU
dc.subjectтоварная политикаru_RU
dc.subjectmarketing activitiesru_RU
dc.subjectcompetitivenessru_RU
dc.subjecttrade policyru_RU
dc.titleМаркетинг торгово-посередницького підприємства “АВТО-Інтернешнл”ru_RU
dc.title.alternativeМаркетинг торгово-посреднического предприятия “АВТО-Интернешнл”ru_RU
dc.title.alternativeMarketing trading and brokerage company “AUTO international”ru_RU
dc.typeDiplomasru_RU
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Коломиець В.С. Маркетинг торгово-посередницьких підприємств.pdf182,79 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.