Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6741
Назва: Оцінювання якості надання готельних послуг
Інші назви: Оценки качества предоставления гостиничных услуг
Evaluation of the quality of hotel services
Автори: Начев, М.Ю.
Дата публікації: 2017
Ключові слова: готельні послуги
гостиничные услуги
hotel services
Короткий огляд (реферат): Метою дослідження є вивчення процесу надання готельних послуг, оцінювання їхньої якості та визначення напрямків поліпшення діяльності готелю.
Целью исследования является изучение процесса предоставления гостиничных услуг, оценки их качества и определения направлений улучшения деятельности отеля.
The aim of the research is the study of the process of providing hotel services, assess their quality and identify areas of improvement in the hotel operations.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6741
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Начев М.Ю. Оцінювання якості.pdf362,36 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.