Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6744
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДубіненко, Т.С.-
dc.date.accessioned2017-11-27T19:30:48Z-
dc.date.available2017-11-27T19:30:48Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6744-
dc.description.abstractМета дослідження – на підставі теоретичних досліджень проблеми маркетингової діяльності знайти конкретні та чіткі шляхи її рішення.ru_RU
dc.description.abstractЦель исследования – на основании теоретических исследований проблемы маркетинговой деятельности найти конкретные и четкие пути ее решения.-
dc.description.abstractThe purpose of the study is based on theoretical research problems marketing activities to find specific and clear solutions.-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectмаркетингова діяльністьru_RU
dc.subjectсфери послугru_RU
dc.subjectмаркетинговая деятельностьru_RU
dc.subjectсферы услугru_RU
dc.subjectmarketing activitiesru_RU
dc.subjectservicesru_RU
dc.titleМаркетингова діяльність підприємства сфери послугru_RU
dc.title.alternativeМаркетинговая деятельность предприятия сферы услугru_RU
dc.title.alternativeMarketing activity of the enterprise of sphere of servicesru_RU
dc.typeDiplomasru_RU
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дубіненко Т.С. Маркетингова діяльність.pdf191,51 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.