Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6748
Title: Удосконалення якості послуг на підприємствах ресторанного господарства
Other Titles: Совершенствование качества услуг на предприятиях ресторанного хозяйства
Improvement of services quality in restaurant enterprises
Authors: Киць, А.А.
Issue Date: 2017
Keywords: ресторан
послуги
якість
споживач
управління якістю
стандарти якості
ресторан
услуги
качество
потребитель
управление качеством
стандарты качества
restaurant
services
quality
consumer
quality management
quality standards
Abstract: У роботі розглядаються теоретичні аспекти якості обслуговування на підприємствах ресторанного господарства: сутність поняття «послуга» у ресторані та вимоги щодо її якості, аналіз методів дослідження якості ресторанних послуг, дослідження світового досвіду управління якістю послуг у ресторанному господарстві. Проведено дослідження якості надання ресторанних послуг в Одеському регіоні. Проаналізована діяльність ресторану «Тавернетта» в м. Одеса. Здійснено оцінку конкурентної позиції ресторану «Тавернетта» щодо якості обслуговування. Запропоновано заходи щодо вдосконалення якості послуг у ресторані «Тавернетта».
В работе рассматриваются теоретические аспекты качества обслуживания на предприятиях ресторанного хозяйства: сущность понятия «услуга» в ресторане и требования относительно ее качества, анализ методов исследования качества ресторанных услуг, исследование мирового опыта управления качеством услуг в ресторанном хозяйстве. Проведено исследование качества предоставления ресторанных услуг в Одесском регионе. Проанализирована деятельность ресторана «Тавернетта» в г. Одесса. Осуществлена оценка конкурентной позиции ресторана «Тавернетта» относительно качества обслуживания. Предложены мероприятия по совершенствованию качества услуг в ресторане «Тавернетта».
In the paper the theoretical aspects of service quality in restaurant enterprises: essence of the concept of "service" in the restaurant and the requirements for its quality, analysis of methods for researching the quality of restaurant services, research of world experience in managing the quality of services in the restaurant industry. Research of services quality in Odessa region. Analysis of the activity of the restaurant "Tavernetta" in Odessa. Estimation of "Tavernetta’s" competitive position regarding quality of service. Measures to improve the quality of service in the restaurant "Tavernetta" are proposed.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6748
Appears in Collections:Факультет міжнародної економіки*

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Киць А.А. Удосконалення якості.pdf528,04 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.