Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6748
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКиць, А.А.-
dc.date.accessioned2017-11-27T19:49:39Z-
dc.date.available2017-11-27T19:49:39Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6748-
dc.description.abstractУ роботі розглядаються теоретичні аспекти якості обслуговування на підприємствах ресторанного господарства: сутність поняття «послуга» у ресторані та вимоги щодо її якості, аналіз методів дослідження якості ресторанних послуг, дослідження світового досвіду управління якістю послуг у ресторанному господарстві. Проведено дослідження якості надання ресторанних послуг в Одеському регіоні. Проаналізована діяльність ресторану «Тавернетта» в м. Одеса. Здійснено оцінку конкурентної позиції ресторану «Тавернетта» щодо якості обслуговування. Запропоновано заходи щодо вдосконалення якості послуг у ресторані «Тавернетта».ru_RU
dc.description.abstractВ работе рассматриваются теоретические аспекты качества обслуживания на предприятиях ресторанного хозяйства: сущность понятия «услуга» в ресторане и требования относительно ее качества, анализ методов исследования качества ресторанных услуг, исследование мирового опыта управления качеством услуг в ресторанном хозяйстве. Проведено исследование качества предоставления ресторанных услуг в Одесском регионе. Проанализирована деятельность ресторана «Тавернетта» в г. Одесса. Осуществлена оценка конкурентной позиции ресторана «Тавернетта» относительно качества обслуживания. Предложены мероприятия по совершенствованию качества услуг в ресторане «Тавернетта».-
dc.description.abstractIn the paper the theoretical aspects of service quality in restaurant enterprises: essence of the concept of "service" in the restaurant and the requirements for its quality, analysis of methods for researching the quality of restaurant services, research of world experience in managing the quality of services in the restaurant industry. Research of services quality in Odessa region. Analysis of the activity of the restaurant "Tavernetta" in Odessa. Estimation of "Tavernetta’s" competitive position regarding quality of service. Measures to improve the quality of service in the restaurant "Tavernetta" are proposed.-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectресторанru_RU
dc.subjectпослугиru_RU
dc.subjectякістьru_RU
dc.subjectспоживачru_RU
dc.subjectуправління якістюru_RU
dc.subjectстандарти якостіru_RU
dc.subjectресторанru_RU
dc.subjectуслугиru_RU
dc.subjectкачествоru_RU
dc.subjectпотребительru_RU
dc.subjectуправление качествомru_RU
dc.subjectстандарты качестваru_RU
dc.subjectrestaurantru_RU
dc.subjectservicesru_RU
dc.subjectqualityru_RU
dc.subjectconsumerru_RU
dc.subjectquality managementru_RU
dc.subjectquality standardsru_RU
dc.titleУдосконалення якості послуг на підприємствах ресторанного господарстваru_RU
dc.title.alternativeСовершенствование качества услуг на предприятиях ресторанного хозяйстваru_RU
dc.title.alternativeImprovement of services quality in restaurant enterprisesru_RU
dc.typeDiplomasru_RU
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Киць А.А. Удосконалення якості.pdf528,04 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.