Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6750
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКрівопускова, О.В.-
dc.date.accessioned2017-11-27T20:14:40Z-
dc.date.available2017-11-27T20:14:40Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6750-
dc.description.abstractМета написання роботи: аналіз поведінки різних типів споживачів на ринку телекомунікаційних послуг (мобільного зв'язку) за допомогою функції корисності.ru_RU
dc.description.abstractЦель написания работы: анализ поведения различных типов потребителей на рынке телекоммуникационных услуг (мобильной связи) с помощью функции полезности.-
dc.description.abstractThe purpose of writing: behavior analysis of various types of consumers in the market of telecommunication services (mobile communication) using a utility function.-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectтелекомунікаційні послугиru_RU
dc.subjectтелекоммуникационные услугиru_RU
dc.subjecttelecommunications servicesru_RU
dc.titleМоделювання поведінки споживача телекомунікаційних послугru_RU
dc.title.alternativeМоделирование поведения потребителя телекоммуникационных услугru_RU
dc.title.alternativeModeling of the behavior of the consumer of telecommunication servicesru_RU
dc.typeDiplomasru_RU
Розташовується у зібраннях:Факультет менеджменту, обліку та інформаційних технологій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Крівопускової О.В. Моделювання поведінки.pdf286,11 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.