Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6751
Назва: Розробка плану маркетингу для підприємства «Курси іноземних мов «Інтерлінгва»
Інші назви: Разработка плана маркетинга для предприятия «Курсы иностранных языков «Интерлингва»
Develop marketing plan for enterprise "foreign languages Courses "Interlingua"
Автори: Маліченко, А.В.
Дата публікації: 2017
Ключові слова: маркетинг
маркетингове підприємство
конкурентоспроможність підприємства
маркетинг
маркетинговое предприятие
конкурентоспособность предприятия
marketing
marketing enterprise
competitiveness of the enterprise
Короткий огляд (реферат): Мета дослідження - виявити особливості організації та проведення розробки плану маркетингу на підприємстві (на прикладі підприємства «Курси іноземних мов «Інтерлінгва»).
Цель исследования - выявить особенности организации и проведения разработки плана маркетинга на предприятии (на примере предприятия «Курсы иностранных языков «Интерлингва»).
The purpose of the study was to reveal the peculiarities of organizing and conducting the development of a marketing plan for the enterprise (for example enterprise "foreign languages Courses "Interlingua").
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6751
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Маліченко А.В. Розробка плану.pdf669,82 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.