Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6751
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМаліченко, А.В.-
dc.date.accessioned2017-11-27T20:19:49Z-
dc.date.available2017-11-27T20:19:49Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6751-
dc.description.abstractМета дослідження - виявити особливості організації та проведення розробки плану маркетингу на підприємстві (на прикладі підприємства «Курси іноземних мов «Інтерлінгва»).ru_RU
dc.description.abstractЦель исследования - выявить особенности организации и проведения разработки плана маркетинга на предприятии (на примере предприятия «Курсы иностранных языков «Интерлингва»).-
dc.description.abstractThe purpose of the study was to reveal the peculiarities of organizing and conducting the development of a marketing plan for the enterprise (for example enterprise "foreign languages Courses "Interlingua").-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectмаркетингru_RU
dc.subjectмаркетингове підприємствоru_RU
dc.subjectконкурентоспроможність підприємстваru_RU
dc.subjectмаркетингru_RU
dc.subjectмаркетинговое предприятиеru_RU
dc.subjectконкурентоспособность предприятияru_RU
dc.subjectmarketingru_RU
dc.subjectmarketing enterpriseru_RU
dc.subjectcompetitiveness of the enterpriseru_RU
dc.titleРозробка плану маркетингу для підприємства «Курси іноземних мов «Інтерлінгва»ru_RU
dc.title.alternativeРазработка плана маркетинга для предприятия «Курсы иностранных языков «Интерлингва»ru_RU
dc.title.alternativeDevelop marketing plan for enterprise "foreign languages Courses "Interlingua"ru_RU
dc.typeDiplomasru_RU
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Маліченко А.В. Розробка плану.pdf669,82 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.