Маркетингова діяльність туристичної агенції «Жираф» на ринку туристичних послуг
Вантажиться...
Дата
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Мета випускної роботи - обґрунтування теоретичних та методологічних засад і розроблення практичних рекомендацій щодо вдосконалення маркетингової діяльності туристичного агентства «Жирафф».
Цель выпускной работы - обоснование теоретических и методологических основ и разработка практических рекомендаций по совершенствованию маркетинговой деятельности туристического агентства «Жирафф».
The purpose of the final substantiation of theoretical and methodological bases and development of practical recommendations for improving marketing activities of travel Agency "the Giraffe".
Цель выпускной работы - обоснование теоретических и методологических основ и разработка практических рекомендаций по совершенствованию маркетинговой деятельности туристического агентства «Жирафф».
The purpose of the final substantiation of theoretical and methodological bases and development of practical recommendations for improving marketing activities of travel Agency "the Giraffe".