Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6752
Назва: Маркетингова діяльність туристичної агенції «Жираф» на ринку туристичних послуг
Інші назви: Маркетинговая деятельность туристического агентства «Жираф» на рынке туристических услуг
Marketing activities of travel Agency "the Giraffe" on the market of tourist services
Автори: Нгуєн, З.Х.
Дата публікації: 2017
Ключові слова: туристичні агенції
маркетингова діяльність
туристические агентства
маркетинговая деятельность
travel agencies
marketing activities
Короткий огляд (реферат): Мета випускної роботи - обґрунтування теоретичних та методологічних засад і розроблення практичних рекомендацій щодо вдосконалення маркетингової діяльності туристичного агентства «Жирафф».
Цель выпускной работы - обоснование теоретических и методологических основ и разработка практических рекомендаций по совершенствованию маркетинговой деятельности туристического агентства «Жирафф».
The purpose of the final substantiation of theoretical and methodological bases and development of practical recommendations for improving marketing activities of travel Agency "the Giraffe".
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6752
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Нгуєн З.Х. Маркетингова діяльність.pdf316,79 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.