Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6752
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНгуєн, З.Х.-
dc.date.accessioned2017-11-27T20:24:49Z-
dc.date.available2017-11-27T20:24:49Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6752-
dc.description.abstractМета випускної роботи - обґрунтування теоретичних та методологічних засад і розроблення практичних рекомендацій щодо вдосконалення маркетингової діяльності туристичного агентства «Жирафф».ru_RU
dc.description.abstractЦель выпускной работы - обоснование теоретических и методологических основ и разработка практических рекомендаций по совершенствованию маркетинговой деятельности туристического агентства «Жирафф».-
dc.description.abstractThe purpose of the final substantiation of theoretical and methodological bases and development of practical recommendations for improving marketing activities of travel Agency "the Giraffe".-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectтуристичні агенціїru_RU
dc.subjectмаркетингова діяльністьru_RU
dc.subjectтуристические агентстваru_RU
dc.subjectмаркетинговая деятельностьru_RU
dc.subjecttravel agenciesru_RU
dc.subjectmarketing activitiesru_RU
dc.titleМаркетингова діяльність туристичної агенції «Жираф» на ринку туристичних послугru_RU
dc.title.alternativeМаркетинговая деятельность туристического агентства «Жираф» на рынке туристических услугru_RU
dc.title.alternativeMarketing activities of travel Agency "the Giraffe" on the market of tourist servicesru_RU
dc.typeDiplomasru_RU
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Нгуєн З.Х. Маркетингова діяльність.pdf316,79 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.