Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6763
Назва: Товарознавче дослідження якості пива, представленого на ринку України
Інші назви: Товароведческое исследование качества пива, представленного на рынке Украины
Merchandising study the quality of beer available on the market of Ukraine
Автори: Волинець, А.В.
Дата публікації: 2017
Ключові слова: товарознавче дослідження
ринок праці
товароведческое исследование
рынок труда
commodity research
labor market
Короткий огляд (реферат): Мета випускної роботи полягає в проведенні товарознавчого дослідження асортименту та якості пива вітчизняних виробників.
Цель выпускной работы заключается в проведении товароведческого исследования ассортимента и качества пива отечественных производителей.
The purpose of the final work is to conduct merchandising research the range and quality of domestic manufacturers of beer.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6763
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Волинець А.В. Товарознавче дослідження.pdf382,69 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.