Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6763
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВолинець, А.В.-
dc.date.accessioned2017-11-27T21:30:43Z-
dc.date.available2017-11-27T21:30:43Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6763-
dc.description.abstractМета випускної роботи полягає в проведенні товарознавчого дослідження асортименту та якості пива вітчизняних виробників.ru_RU
dc.description.abstractЦель выпускной работы заключается в проведении товароведческого исследования ассортимента и качества пива отечественных производителей.-
dc.description.abstractThe purpose of the final work is to conduct merchandising research the range and quality of domestic manufacturers of beer.-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectтоварознавче дослідженняru_RU
dc.subjectринок праціru_RU
dc.subjectтовароведческое исследованиеru_RU
dc.subjectрынок трудаru_RU
dc.subjectcommodity researchru_RU
dc.subjectlabor marketru_RU
dc.titleТоварознавче дослідження якості пива, представленого на ринку Україниru_RU
dc.title.alternativeТовароведческое исследование качества пива, представленного на рынке Украиныru_RU
dc.title.alternativeMerchandising study the quality of beer available on the market of Ukraineru_RU
dc.typeDiplomasru_RU
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Волинець А.В. Товарознавче дослідження.pdf382,69 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.