Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6766
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorZakharchuk, V.-
dc.contributor.authorЗахарчук, В.Г.-
dc.contributor.authorЗахарчук, В.Г.-
dc.date.accessioned2017-11-29T12:05:24Z-
dc.date.available2017-11-29T12:05:24Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationZakharchuk V. Management of basic processes of services in the context of the international technical regulation / V. Zakharchuk // Socio-economic Research Bulletin, (ISSN: 2313-4569). – Odessa: Odessa national economic university, 2014. – Issue 4 (55). – P. 132-136.ru_RU
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6766-
dc.description.abstractKey aspects when developing process approach for the quality system of services in the international ISO standards of a series 9000 are analysed and the important role of the consumer in formation of requirements to rendering of services is proved. The author offered a technique of control of parameters of service which allows to reveal reserves of improvement of quality of service, and also efficiency and productivity of its granting. Recommendations concerning provisions which may contain specifications or the standard of the organization for a specification of activity of the organization are made.ru_RU
dc.description.abstractПроаналізовано ключові аспекти при розробці технологічного підходу для системи якості послуг в міжнародних стандартах ISO серії 9000 і доведено важливу роль споживача у формуванні вимог до надання послуг. Автор запропонував методику контролю параметрів обслуговування, яка дозволяє виявити резерви підвищення якості обслуговування, а також ефективність і продуктивність його надання. Даються рекомендації, що стосуються положень, які можуть містити специфікації або стандарти організації для специфікації діяльності організації.-
dc.description.abstractПроанализированы ключевые аспекты при разработке технологического подхода для системы качества услуг в международных стандартах ISO серии 9000 и доказана важная роль потребителя в формировании требований к оказанию услуг. Автор предложил методику контроля параметров обслуживания, которая позволяет выявить резервы повышения качества обслуживания, а также эффективность и производительность его предоставления. Даются рекомендации, касающиеся положений, которые могут содержать спецификации или стандарты организации для спецификации деятельности организации.-
dc.language.isoenru_RU
dc.publisherОдеський національний економічний університетru_RU
dc.subjectservice providerru_RU
dc.subjectquality management system implementationru_RU
dc.subjectprocess approachru_RU
dc.subjectquality managementru_RU
dc.subjectstandards of the provision of servicesru_RU
dc.subjectпостачальник послугru_RU
dc.subjectвпровадження системи управління якістюru_RU
dc.subjectтехнологічний підхідru_RU
dc.subjectуправління якістюru_RU
dc.subjectстандарти надання послугru_RU
dc.subjectпоставщик услугru_RU
dc.subjectвнедрение системы управления качествомru_RU
dc.subjectтехнологический подходru_RU
dc.subjectуправление качествомru_RU
dc.subjectстандарты предоставления услугru_RU
dc.subjectстаття-
dc.titleManagement of basic processes of services in the context of the international technical regulationru_RU
dc.title.alternativeУправління основними процесами послуг в контексті міжнародного технічного регулюванняru_RU
dc.title.alternativeУправление основными процессами услуг в контексте международного технического регулированияru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Management of basic processes of services in the context of the international technical regulation.PDF153,19 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.