Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6767
Назва: Товарознавча експертиза парфумерних товарів в контексті вимог європейських стандартів
Інші назви: Товароведческая экспертиза парфюмерных товаров в контексте требований европейских стандартов
Commodity examination of perfumery products in the context of the requirements of European standards
Автори: Захарчук, В.Г.
Захарчук, В.Г.
Zakharchuk, V.
Бібліографічний опис: Захарчук В. Г. Товарознавча експертиза парфумерних товарів в контексті вимог європейських стандартів / В. Г. Захарчук, Л. В. Неруца // Науковий вісник Одеського національного економічного університету. – Науки: економіка, політологія, історія. – 2015. – №12 (232). – С. 81-97.
Дата публікації: 2015
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: парфумерні товари
товарознавча експертиза
показники якості
методи оцінки якості
маркування
нормативний документ
парфюмерные товары
товароведческая экспертиза
показатели качества
методы оценки качества
маркировка
нормативный документ
perfume commodities
commodity expertise
quality indicators
methods for assessing the quality
labeling
regulatory document
стаття
Короткий огляд (реферат): У статті визначено основні методи та інструменти для проведення товарознавчої експертизи парфумерних товарів згідно національних стандартів та європейських нормативних документів. Розглянуто основні методичні підходи щодо оцінки якості, маркування та пакування парфумерних товарів для оновлення методики проведення експертизи парфумерних товарів відповідно до сучасних вимог. Приведена порівняльна характеристика технічних вимог міжнародних стандартів до якості парфумерних товарів та технічних вимог національних стандартів. Встановлено, що основними факторами формування якості парфумерних товарів є вихідна сировина, кількіс¬ний і якісний склад виробу, особливості його виробни¬цтва (консистенція, характер упаковки, вид споживчої тари, місткість одиниці виробу). Проведено товарознавчу експертизу та аналіз якості парфумерних товарів для виявлення їх відповідності сучасним нормативним документам за основними органолептичними та фізико-хімічними показниками якості, в тому числі проведена оцінка відповідності тари, в яку фасуються парфумерны рідини, маркування та пакування за методиками, які приведені у європейських нормативних документах.
В статье определены основные методы и инструменты для проведения товароведческой экспертизы парфюмерных товаров согласно национальных стандартов и европейских нормативных документов. Рассмотрены основные методические подходы к оценке качества, маркировки и упаковки парфюмерных товаров для обновления методики проведения экспертизы парфюмерных товаров в соответствии с современными требованиями. Приведена сравнительная характеристика технических требований международных стандартов к качеству парфюмерных товаров и технических требований национальных стандартов. Установлено, что основными факторами формирования качества парфюмерных товаров является исходное сырье, количественный и качественный состав изделия, особенности его производства (консистенция, характер упаковки, вид потребительской тары, емкость единицы изделия). Проведена товароведческая экспертиза и анализ качества парфюмерных товаров для выявления их соответствия современным нормативным документам по основным органолептическим и физико-химическим показателям качества, в том числе проведена оценка соответствия тары, в которую фасуются парфюмерные жидкости, маркировки и упаковки по методикам, приведены в европейских нормативных документах.
The article defines the basic methods and tools for commodity expertise of perfumes according to national standards and European regulations. The basic methodological approaches to the assessment of the quality, labeling and packaging of perfumes to update the methodology of the examination of perfumery goods in accordance with modern requirements are reviewed. The comparative characteristic of the technical requirements of international standards for quality perfumes and technical requirements of national standards are given. It was found that the main factors shaping the quality of perfumes are raw materials, the quantitative and qualitative composition of the product, especially its production (texture, character packing, type of consumer packaging, container product unit). The commodity expert examination and analysis of the quality of perfumes to determine their compliance with modern regulations on the basic organoleptic and physico-chemical indicators of quality, including an assessment of compliance of containers, which are packed of perfumery liquids, labeling and packaging according to the procedures given in European regulations was conducted.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6767
Розташовується у зібраннях:Кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.