Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6772
Назва: Удосконалення маркетингової комунікативної політики на прикладі туристичного агентства «Жирафф»
Інші назви: Совершенствование маркетинговой коммуникативной политики на примере туристического агентства «Жирафф»
Improvement of marketing communication policy on the example of travel Agency "the Giraffe"
Автори: Алєксєєнко, С.В.
Дата публікації: 2017
Ключові слова: комунікативна політика
бенчмаркінг
туристичні агентства
коммуникативная политика
бенчмаркинг
туристические агентства
communicative policy
benchmarking
travel agencies
Короткий огляд (реферат): Метою роботи є розробка рекомендацій щодо рішення проблем комунікативної політики, які склались в АГП Жирафф.
Целью работы является разработка рекомендаций по решению проблем коммуникативной политики, которые сложились в АГП Жирафф.
The aim of this work is to develop recommendations on solution of problems of communications policy that has developed in AGP Giraffe.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6772
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.