Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6772
Title: Удосконалення маркетингової комунікативної політики на прикладі туристичного агентства «Жирафф»
Other Titles: Совершенствование маркетинговой коммуникативной политики на примере туристического агентства «Жирафф»
Improvement of marketing communication policy on the example of travel Agency "the Giraffe"
Authors: Алєксєєнко, С.В.
Issue Date: 2017
Keywords: комунікативна політика
бенчмаркінг
туристичні агентства
коммуникативная политика
бенчмаркинг
туристические агентства
communicative policy
benchmarking
travel agencies
Abstract: Метою роботи є розробка рекомендацій щодо рішення проблем комунікативної політики, які склались в АГП Жирафф.
Целью работы является разработка рекомендаций по решению проблем коммуникативной политики, которые сложились в АГП Жирафф.
The aim of this work is to develop recommendations on solution of problems of communications policy that has developed in AGP Giraffe.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6772
Appears in Collections:Факультет міжнародної економіки*



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.