Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6772
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАлєксєєнко, С.В.-
dc.date.accessioned2017-11-29T21:52:50Z-
dc.date.available2017-11-29T21:52:50Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6772-
dc.description.abstractМетою роботи є розробка рекомендацій щодо рішення проблем комунікативної політики, які склались в АГП Жирафф.ru_RU
dc.description.abstractЦелью работы является разработка рекомендаций по решению проблем коммуникативной политики, которые сложились в АГП Жирафф.-
dc.description.abstractThe aim of this work is to develop recommendations on solution of problems of communications policy that has developed in AGP Giraffe.-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectкомунікативна політикаru_RU
dc.subjectбенчмаркінгru_RU
dc.subjectтуристичні агентстваru_RU
dc.subjectкоммуникативная политикаru_RU
dc.subjectбенчмаркингru_RU
dc.subjectтуристические агентстваru_RU
dc.subjectcommunicative policyru_RU
dc.subjectbenchmarkingru_RU
dc.subjecttravel agenciesru_RU
dc.titleУдосконалення маркетингової комунікативної політики на прикладі туристичного агентства «Жирафф»ru_RU
dc.title.alternativeСовершенствование маркетинговой коммуникативной политики на примере туристического агентства «Жирафф»ru_RU
dc.title.alternativeImprovement of marketing communication policy on the example of travel Agency "the Giraffe"ru_RU
dc.typeDiplomasru_RU
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.