Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6777
Title: Оцінювання якості обслуговування при надання послуг ресторанного господарства
Other Titles: Оценка качества обслуживания при предоставлении услуг ресторанного хозяйства
The assessment of service quality in the provision of services of restaurant economy
Authors: Лосєва, К.М.
Issue Date: 2017
Keywords: ресторанне господарство
ресторанні послуги
ресторанное хозяйство
ресторанные услуги
restaurant industry
restaurant services
Abstract: Метою дослідження є вивчення процесу надання ресторанних послуг, оцінювання якості обслуговування та визначення шляхів щодо поліпшення діяльності закладів ресторанного господарства.
Целью исследования является изучение процесса предоставления ресторанных услуг, оценки качества обслуживания и определение путей по улучшению деятельности заведений ресторанного хозяйства.
The aim of the study is to investigate the provision of restaurant services, evaluation of service quality and identifying ways to improve activities of institutions of restaurant economy.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6777
Appears in Collections:Факультет міжнародної економіки*

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Лосева К.М. Оцінювання якості.pdf495,35 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.