Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6777
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛосєва, К.М.-
dc.date.accessioned2017-11-29T22:15:17Z-
dc.date.available2017-11-29T22:15:17Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6777-
dc.description.abstractМетою дослідження є вивчення процесу надання ресторанних послуг, оцінювання якості обслуговування та визначення шляхів щодо поліпшення діяльності закладів ресторанного господарства.ru_RU
dc.description.abstractЦелью исследования является изучение процесса предоставления ресторанных услуг, оценки качества обслуживания и определение путей по улучшению деятельности заведений ресторанного хозяйства.-
dc.description.abstractThe aim of the study is to investigate the provision of restaurant services, evaluation of service quality and identifying ways to improve activities of institutions of restaurant economy.-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectресторанне господарствоru_RU
dc.subjectресторанні послугиru_RU
dc.subjectресторанное хозяйствоru_RU
dc.subjectресторанные услугиru_RU
dc.subjectrestaurant industryru_RU
dc.subjectrestaurant servicesru_RU
dc.titleОцінювання якості обслуговування при надання послуг ресторанного господарстваru_RU
dc.title.alternativeОценка качества обслуживания при предоставлении услуг ресторанного хозяйстваru_RU
dc.title.alternativeThe assessment of service quality in the provision of services of restaurant economyru_RU
dc.typeDiplomasru_RU
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Лосева К.М. Оцінювання якості.pdf495,35 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.