Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6780
Title: Маркетинг промислового підприємства на ринку харчової промисловості
Other Titles: Маркетинг промышленного предприятия на рынке пищевой промышленности
Marketing of industrial enterprises in the food industry
Authors: Саркісов, В.В.
Issue Date: 2017
Keywords: маркетинг
промислові підприємства
харчова промисловість
маркетинг
промышленные предприятия
пищевая промышленность
marketing
industrial enterprises
food industry
Abstract: Мета випускної роботи. Все більше комерційний успіх підприємств залежить від маркетингових дій, але чи простежується ця тенденція абсолютно у всіх випадках? Суб’єктивні та об’єктивні умови підчас можуть нівелювати значення мір, що є «законними» повсякчасно. Тим більше це стосується інтернету та просування в ньому. Тому була поставлена мета – визначити, чи може у певному значенні вузькоспеціалізоване підприємство з обмеженими можливостями традиційного маркетингу збільшити свою успішність (іміджеву, комерційну) за допомогою інтернет-просування та його конкретної форми – так званої пошукової оптимізації.
Цель выпускной работы. Все больше коммерческий успех предприятий зависит от маркетинговых действий, но прослеживается эта тенденция абсолютно во всех случаях? Субъективные и объективные условия во время могут нивелировать значение мер, являются «законными» всегда. Тем более это касается интернета и продвижения в нем. Поэтому была поставлена цель – определить, может ли в определенном смысле узкоспециализированное предприятие с ограниченными возможностями традиционного маркетинга увеличить свою успешность (имиджевую, коммерческую) с помощью интернет-продвижения и его конкретной формы – так называемой поисковой оптимизации.
The purpose of the final work. More and more commercial success of companies depends on marketing activities, but observed this trend in all cases? Subjective and objective conditions and can neutralize the value of the measures are "legitimate" always. This is even more true of the Internet and promote it. Therefore the goal was set – to determine whether, in a sense, highly specialized enterprise with the limited possibilities of traditional marketing to increase their success (branding, commercial) through online promotion and its specific form – the so-called search engine optimization.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6780
Appears in Collections:Факультет міжнародної економіки*



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.