Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6780
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСаркісов, В.В.-
dc.date.accessioned2017-11-29T22:28:40Z-
dc.date.available2017-11-29T22:28:40Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6780-
dc.description.abstractМета випускної роботи. Все більше комерційний успіх підприємств залежить від маркетингових дій, але чи простежується ця тенденція абсолютно у всіх випадках? Суб’єктивні та об’єктивні умови підчас можуть нівелювати значення мір, що є «законними» повсякчасно. Тим більше це стосується інтернету та просування в ньому. Тому була поставлена мета – визначити, чи може у певному значенні вузькоспеціалізоване підприємство з обмеженими можливостями традиційного маркетингу збільшити свою успішність (іміджеву, комерційну) за допомогою інтернет-просування та його конкретної форми – так званої пошукової оптимізації.ru_RU
dc.description.abstractЦель выпускной работы. Все больше коммерческий успех предприятий зависит от маркетинговых действий, но прослеживается эта тенденция абсолютно во всех случаях? Субъективные и объективные условия во время могут нивелировать значение мер, являются «законными» всегда. Тем более это касается интернета и продвижения в нем. Поэтому была поставлена цель – определить, может ли в определенном смысле узкоспециализированное предприятие с ограниченными возможностями традиционного маркетинга увеличить свою успешность (имиджевую, коммерческую) с помощью интернет-продвижения и его конкретной формы – так называемой поисковой оптимизации.-
dc.description.abstractThe purpose of the final work. More and more commercial success of companies depends on marketing activities, but observed this trend in all cases? Subjective and objective conditions and can neutralize the value of the measures are "legitimate" always. This is even more true of the Internet and promote it. Therefore the goal was set – to determine whether, in a sense, highly specialized enterprise with the limited possibilities of traditional marketing to increase their success (branding, commercial) through online promotion and its specific form – the so-called search engine optimization.-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectмаркетингru_RU
dc.subjectпромислові підприємстваru_RU
dc.subjectхарчова промисловістьru_RU
dc.subjectмаркетингru_RU
dc.subjectпромышленные предприятияru_RU
dc.subjectпищевая промышленностьru_RU
dc.subjectmarketingru_RU
dc.subjectindustrial enterprisesru_RU
dc.subjectfood industryru_RU
dc.titleМаркетинг промислового підприємства на ринку харчової промисловостіru_RU
dc.title.alternativeМаркетинг промышленного предприятия на рынке пищевой промышленностиru_RU
dc.title.alternativeMarketing of industrial enterprises in the food industryru_RU
dc.typeDiplomasru_RU
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Саркісов В.В. маркетинг промислового підприємства.pdf259,48 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.