Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6783
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПугачева, А.О.-
dc.date.accessioned2017-11-29T22:40:36Z-
dc.date.available2017-11-29T22:40:36Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6783-
dc.description.abstractЦелью дипломной работы является разработка мероприятий по усовершенствованию маркетинговой деятельности исследуемого промышленного предприятия, направленных на обеспечение максимально эффективного использования возможностей маркетинга. Во время работы будут обнаружены сильные и слабые стороны компании в сравнении с конкурентами, маркетинговые возможности и угрозы, которые будут получены в результате проведения анализа макро- и микромаркетинговой среды.ru_RU
dc.description.abstractМетою дипломної роботи є розробка заходів щодо удосконалення маркетингової діяльності досліджуваного промислового підприємства, спрямованих на забезпечення максимально ефективного використання можливостей маркетингу. Під час роботи будуть виявлені сильні і слабкі сторони компанії в порівнянні з конкурентами, маркетингові можливості та загрози, які будуть отримані в результаті проведення аналізу макро - і микромаркетинговой середовища.-
dc.description.abstractThe aim of the thesis is the development of activities to improve the marketing activities of the surveyed industrial enterprises, aimed at ensuring the most effective use of marketing opportunities. During operation will be detected strengths and weaknesses of the company in comparison with competitors, marketing opportunities, and threats that will result from the analysis of macro - and micromarketing environment.-
dc.language.isoruru_RU
dc.subjectпромышленные предприятияru_RU
dc.subjectмаркетингru_RU
dc.subjectконкурентоспособностьru_RU
dc.subjectпромислові підприємстваru_RU
dc.subjectмаркетингru_RU
dc.subjectконкурентоспроможністьru_RU
dc.subjectindustrial enterprisesru_RU
dc.subjectmarketingru_RU
dc.subjectcompetitivenessru_RU
dc.titleМаркетинг промышленного предприятия на примере ЗАО "Молдавизолит"ru_RU
dc.title.alternativeМаркетинг промислового підприємства на прикладі ЗАТ "Молдавізоліт"ru_RU
dc.title.alternativeMarketing of industrial enterprises on the example of JSC "Moldavizolit"ru_RU
dc.typeDiplomasru_RU
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Пугачева А.О. Маркетинг промышленного предприятия.pdf460,68 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.