Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6785
Назва: Маркетинг рекламної діяльності підприємства «Інтерлінгва»
Інші назви: Маркетинг рекламной деятельности предприятия «Интерлингва»
Marketing advertising activity of the enterprise "Interlingva"
Автори: Ющук, К.С.
Дата публікації: 2017
Ключові слова: рекламна діяльність
маркетинг
ринок освітніх послуг
рекламная деятельность
маркетинг
рынок образовательных услуг
promotional activities
marketing
market of educational services
Короткий огляд (реферат): Метою даної роботи є аналіз рекламної діяльності компанії «Інтерлінгва» та визначення шляхів її вдосконалення за допомогою вивчення маркетингового середовища підприємства, проведення сегментування ринку за основними ознаками, опитування, а також аналіз конкурентоспроможності даних курсів.
Целью данной работы является анализ рекламной деятельности компании «Интерлингва» и определение путей ее совершенствования посредством изучения маркетинговой среды предприятия, проведение сегментирования рынка по основным признакам, опрос, а также анализ конкурентоспособности данных курсов.
The aim of this work is the analysis of advertising activity of the company "Interlingua" and the definition of ways of its improvement through the study of the marketing environment of the enterprise, carrying out market segmentation on the basic features, a survey and analysis of the competitiveness of these courses.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6785
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ющук К.С. Маркетинг рекламної діяльності.pdf342,2 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.