Маркетинг рекламної діяльності підприємства «Інтерлінгва»

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Метою даної роботи є аналіз рекламної діяльності компанії «Інтерлінгва» та визначення шляхів її вдосконалення за допомогою вивчення маркетингового середовища підприємства, проведення сегментування ринку за основними ознаками, опитування, а також аналіз конкурентоспроможності даних курсів.
Целью данной работы является анализ рекламной деятельности компании «Интерлингва» и определение путей ее совершенствования посредством изучения маркетинговой среды предприятия, проведение сегментирования рынка по основным признакам, опрос, а также анализ конкурентоспособности данных курсов.
The aim of this work is the analysis of advertising activity of the company "Interlingua" and the definition of ways of its improvement through the study of the marketing environment of the enterprise, carrying out market segmentation on the basic features, a survey and analysis of the competitiveness of these courses.

Опис

Бібліографічний опис

Підтвердження

Огляд

Доповнено

Посилаються