Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6785
Title: Маркетинг рекламної діяльності підприємства «Інтерлінгва»
Other Titles: Маркетинг рекламной деятельности предприятия «Интерлингва»
Marketing advertising activity of the enterprise "Interlingva"
Authors: Ющук, К.С.
Issue Date: 2017
Keywords: рекламна діяльність
маркетинг
ринок освітніх послуг
рекламная деятельность
маркетинг
рынок образовательных услуг
promotional activities
marketing
market of educational services
Abstract: Метою даної роботи є аналіз рекламної діяльності компанії «Інтерлінгва» та визначення шляхів її вдосконалення за допомогою вивчення маркетингового середовища підприємства, проведення сегментування ринку за основними ознаками, опитування, а також аналіз конкурентоспроможності даних курсів.
Целью данной работы является анализ рекламной деятельности компании «Интерлингва» и определение путей ее совершенствования посредством изучения маркетинговой среды предприятия, проведение сегментирования рынка по основным признакам, опрос, а также анализ конкурентоспособности данных курсов.
The aim of this work is the analysis of advertising activity of the company "Interlingua" and the definition of ways of its improvement through the study of the marketing environment of the enterprise, carrying out market segmentation on the basic features, a survey and analysis of the competitiveness of these courses.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6785
Appears in Collections:Факультет міжнародної економіки*

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ющук К.С. Маркетинг рекламної діяльності.pdf342,2 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.