Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6785
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЮщук, К.С.-
dc.date.accessioned2017-11-29T23:06:18Z-
dc.date.available2017-11-29T23:06:18Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6785-
dc.description.abstractМетою даної роботи є аналіз рекламної діяльності компанії «Інтерлінгва» та визначення шляхів її вдосконалення за допомогою вивчення маркетингового середовища підприємства, проведення сегментування ринку за основними ознаками, опитування, а також аналіз конкурентоспроможності даних курсів.ru_RU
dc.description.abstractЦелью данной работы является анализ рекламной деятельности компании «Интерлингва» и определение путей ее совершенствования посредством изучения маркетинговой среды предприятия, проведение сегментирования рынка по основным признакам, опрос, а также анализ конкурентоспособности данных курсов.-
dc.description.abstractThe aim of this work is the analysis of advertising activity of the company "Interlingua" and the definition of ways of its improvement through the study of the marketing environment of the enterprise, carrying out market segmentation on the basic features, a survey and analysis of the competitiveness of these courses.-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectрекламна діяльністьru_RU
dc.subjectмаркетингru_RU
dc.subjectринок освітніх послугru_RU
dc.subjectрекламная деятельностьru_RU
dc.subjectмаркетингru_RU
dc.subjectрынок образовательных услугru_RU
dc.subjectpromotional activitiesru_RU
dc.subjectmarketingru_RU
dc.subjectmarket of educational servicesru_RU
dc.titleМаркетинг рекламної діяльності підприємства «Інтерлінгва»ru_RU
dc.title.alternativeМаркетинг рекламной деятельности предприятия «Интерлингва»ru_RU
dc.title.alternativeMarketing advertising activity of the enterprise "Interlingva"ru_RU
dc.typeDiplomasru_RU
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ющук К.С. Маркетинг рекламної діяльності.pdf342,2 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.