Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6791
Назва: Розробка плану маркетингу для підприємства ТОВ "Орвенто"
Інші назви: Разработка плана маркетинга для предприятия ООО "Орвенто"
Development of marketing plan for enterprises "Orvieto"
Автори: Тимофеєва, І.І.
Дата публікації: 2017
Ключові слова: аутсорсингові call-центри
маркетингова діяльність call-центрів
аутсорсинговые call-центры
маркетинговая деятельность call-центров
outsourcing call centres
marketing operations call centers
Короткий огляд (реферат): Мета роботи : розробити дієвий план маркетингу для підприємства ТОВ «Орвенто» на майбутні 18 місяців на основі аналізу його маркетингової діяльності.
Цель работы : разработать действенный план маркетинга для предприятия ООО «Орвенто» на будущие 18 месяцев на основе анализа его маркетинговой деятельности
Objective : to develop an effective marketing plan for the company "Orvento" the future 18 months on the basis of analysis of its marketing activities
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6791
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тимофеєва І.І. Розробка плану.pdf453,29 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.