Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6794
Назва: Маркетинговий аналіз конкурентних позицій підприємств готельного господарства регіону
Інші назви: Маркетинговый анализ конкурентных позиций предприятий гостиничного хозяйства региона
Marketing analysis of the competitive position of enterprises of hotel economy of the region
Автори: Самойленко, Д.М.
Дата публікації: 2017
Ключові слова: готельне господарство
гостиничное хозяйство
hospitality
Короткий огляд (реферат): Мета і завдання дослідження. Метою дослідження є вивчення змісту та специфічних особливостей маркетингових досліджень в сфері готельного господарства регіонів України.
Цель и задачи исследования. Целью исследования является изучение содержания и специфических особенностей маркетинговых исследований в сфере гостиничного хозяйства регионов Украины.
The purpose and objectives of the study. The aim of the study is to examine the content and specific features of marketing research in the sphere of hospitality industry regions of Ukraine.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6794
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Самойленко Д.Н. Маркетиговий аналіз.pdf448,79 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.