Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6794
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСамойленко, Д.М.-
dc.date.accessioned2017-11-29T23:39:36Z-
dc.date.available2017-11-29T23:39:36Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6794-
dc.description.abstractМета і завдання дослідження. Метою дослідження є вивчення змісту та специфічних особливостей маркетингових досліджень в сфері готельного господарства регіонів України.ru_RU
dc.description.abstractЦель и задачи исследования. Целью исследования является изучение содержания и специфических особенностей маркетинговых исследований в сфере гостиничного хозяйства регионов Украины.-
dc.description.abstractThe purpose and objectives of the study. The aim of the study is to examine the content and specific features of marketing research in the sphere of hospitality industry regions of Ukraine.-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectготельне господарствоru_RU
dc.subjectгостиничное хозяйствоru_RU
dc.subjecthospitalityru_RU
dc.titleМаркетинговий аналіз конкурентних позицій підприємств готельного господарства регіонуru_RU
dc.title.alternativeМаркетинговый анализ конкурентных позиций предприятий гостиничного хозяйства регионаru_RU
dc.title.alternativeMarketing analysis of the competitive position of enterprises of hotel economy of the regionru_RU
dc.typeDiplomasru_RU
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Самойленко Д.Н. Маркетиговий аналіз.pdf448,79 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.