Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6841
Назва: Розвиток дистанційного обслуговування клієнтів банків України
Інші назви: Развитие дистанционного обслуживания клиентов банков Украины
Development of remote customer service of the banks of Ukraine
Автори: Дем’яновська, Д.О.
Дата публікації: 2017
Ключові слова: дистанційне обслуговування клієнтів
банки
дистанционное обслуживание клиентов
банки
customer self-service
banks
Короткий огляд (реферат): Мета дослідження. Метою даної роботи є вивчення дистанційного банківського обслуговування як одного з найбільш перспективних шляхів розвитку банківського сектора та розробка рекомендацій щодо вдосконалення системи дистанційного банківського обслуговування в Україні.
Цель исследования. Целью данной работы является изучение дистанционного банковского обслуживания, как одного из наиболее перспективных путей развития банковского сектора и разработка рекомендаций по совершенствованию системы дистанционного банковского обслуживания в Украине.
The purpose of the study. The aim of this work is the study of e-banking as one of the most perspective ways of development of banking sector and development of recommendations for improving the system of remote banking service in Ukraine.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6841
Розташовується у зібраннях:Факультет фінансів та банківської справи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дем'яновська Д.О. Розвиток дистаційного обслуговування.pdf377,25 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.