Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6841
Title: Розвиток дистанційного обслуговування клієнтів банків України
Other Titles: Развитие дистанционного обслуживания клиентов банков Украины
Development of remote customer service of the banks of Ukraine
Authors: Дем’яновська, Д.О.
Issue Date: 2017
Keywords: дистанційне обслуговування клієнтів
банки
дистанционное обслуживание клиентов
банки
customer self-service
banks
Abstract: Мета дослідження. Метою даної роботи є вивчення дистанційного банківського обслуговування як одного з найбільш перспективних шляхів розвитку банківського сектора та розробка рекомендацій щодо вдосконалення системи дистанційного банківського обслуговування в Україні.
Цель исследования. Целью данной работы является изучение дистанционного банковского обслуживания, как одного из наиболее перспективных путей развития банковского сектора и разработка рекомендаций по совершенствованию системы дистанционного банковского обслуживания в Украине.
The purpose of the study. The aim of this work is the study of e-banking as one of the most perspective ways of development of banking sector and development of recommendations for improving the system of remote banking service in Ukraine.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6841
Appears in Collections:Факультет фінансів та банківської справи



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.