Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6918
Назва: Бaнківcький мaркетинг в укрaїнcькій і зaрубіжній прaктиці
Інші назви: Банковский маркетинг в украинской и зарубежной практике
Bank marketing in Ukrainian and foreign practice
Автори: Нaзлухaнян, С.С.
Дата публікації: 2017
Ключові слова: маркетинг
банківський маркетинг
взаємовідносини з клієнтами
асортиментна політика
комунікаційна політика
інновації
реклама
банківські послуги
маркетинг
банковский маркетинг
взаимоотношения с клиентами
ассортиментная политика
коммуникационная политика
инновации
реклама
банковские услуги
marketing
bank marketing
customer relationship
assortment policy
communication policy
innovations
advertising
banking services
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядаються поняття, сутність, цілі та завдання банківського маркетингу. Висвітлено специфіку банківської діяльності на законодавчому рівні, а також викладено методи, які допомагають встановити зв’язок з клієнтами, дізнатись про їх потреби і як результат – продати їм банківські послуги. В роботі присутній аналіз фінансових показників ПАТ «Райффайзен Банк Аваль». В особливості було звернено увагу на асортиментну та комунікаційну політику банку. Рекомендації були сформовані на основі сучасних світових тенденцій розвитку маркетингу в банківській сфері, а саме – інновацій в банківських відділеннях та реклами для просування банківських послуг.
В работе рассматриваются понятие, сущность, цели и задачи банковского маркетинга. Освещены специфику банковской деятельности на законодательном уровне, а также изложены методы, которые помогают установить связь с клиентами, узнать их потребности и как результат – продать им банковские услуги. В работе присутствует анализ финансовых показателей ПАО «Райффайзен Банк Аваль». В особенности было обращено внимание на ассортиментную и коммуникационную политику банка. Рекомендации были сформированы на основе современных мировых тенденций развития маркетинга в банковской сфере, а именно – инноваций в банковских отделениях и рекламы для продвижения банковских услуг.
In the paper deals with the concept, essence, aims and objectives of bank marketing. The specifics of banking activity at the legislative level are highlighted, as well as methods are provided which help to establish contacts with clients, learn about their needs and, as a result, sell them banking services.The final work has analysis of financial indicators of PJSC "Raiffeisen Bank Aval". Particular attention was paid to the assortment and communication policy of the bank. The recommendations were formed on the basis of modern world trends in marketing development in the banking sector, such as innovations in banking branches and advertising for promotion of banking services.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6918
Розташовується у зібраннях:Факультет фінансів та банківської справи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Назлуханян С.С. Банківський маркетинг.pdf783,03 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.