Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6939
Title: Світові та національні тенденції розвитку ділового туризму
Other Titles: Мировые и национальные тенденции развития делового туризма
Global and national trends in development of business tourism
Authors: Галасюк, С.С.
Цимбаліст, О.Ю.
Галасюк, С.С.
Цымбалист, О.Ю.
Galasyuk, S.
Tsymbalist, O.
Citation: Галасюк С. С. Світові та національні тенденції розвитку ділового туризму / С. С. Галасюк, О. Ю. Цимбаліст // Світові тенденції та перспективи розвитку фінансової системи: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Дніпро, 15-16.12.2017 р.). У 2-х частинах. – Дніпро: НО «Перспектива», 2017. – Ч. 1. – С. 9-12.
Issue Date: 2017
Publisher: Наукова організація «Перспектива»
Keywords: діловий туризм
бізнес-заходи
бізнес-тури
тури зі службовими цілями
деловой туризм
бизнес-мероприятия
бизнес-туры
туры со служебными целями
business tourism
business actions
business tours
tours with the office purposes
Abstract: Проаналізовано динаміку кількості міжнародних прибуттів у світі за видами туризму, зокрема зі службовою метою. Узагальнено відомості про особливості розвитку світового ринку бізнес-туризму. Визначено основні цілі ділового туризму. Досліджено структуру ділового туристопотоку України за формами туризму. Виявлено позитивні та негативні риси, властиві розвитку ділового туризму в Україні. Зроблено певні висновки щодо предмету проведеного дослідження.
Проанализирована динамика количества международных прибытий в мире по видам туризма, в частности со служебной целью. Обобщены сведения об особенностях развития мирового рынка бизнес-туризма. Определены основные цели делового туризма. Исследована структура делового туристопотока Украины по формам туризма. Выявлены позитивные и негативные черты, свойственные развитию делового туризма в Украине. Сделаны определенные выводы относительно предмета проведенного исследования.
Dynamics of number of the international arrivals in the world by types of tourism, in particular with the office purpose is analysed. Data on features of development of the world market of business tourism are generalized. Main objectives of business tourism are defined. The structure of business tourist flow of Ukraine in tourism forms is investigated. The positive and negative lines peculiar to development of business tourism in Ukraine are revealed. Certain conclusions concerning a subject of the conducted research are drawn.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6939
Appears in Collections:Кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.