Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6941
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМихайлюк, О.Л.-
dc.contributor.authorМихайлюк, Е.Л.-
dc.contributor.authorMykhailiuk, O.-
dc.date.accessioned2018-01-17T18:03:55Z-
dc.date.available2018-01-17T18:03:55Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationМихайлюк О. Л. Особливості підготовки індивідуального завдання з оцінки маркетингової діяльності у готельно-ресторанному бізнесі / О. Л. Михайлюк // Науково-методична конференція ОНЕУ, 15-16 березня 2017 року. Забезпечення якості вищої освіти: проблеми та перспективи розвитку: матеріали науково-практичної конференції. – Одеса: ОНЕУ, 2017. – С. 217-220.ru_RU
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6941-
dc.description.abstractІндивідуальне завдання – це маркетингове дослідження на прикладі конкретного об’єкта. Зважаючи на те, що кінцевою метою навчання у вищому навчальному закладі є написання відповідної дипломної роботи - пропонується в якості об’єкту дослідження обрати те підприємство, яке буде досліджуватися при написанні дипломної роботи. Таким чином, якісно виконане індивідуальне завдання з маркетингових досліджень може стати одним з розділів майбутньої дипломної роботи.ru_RU
dc.description.abstractИндивидуальное задание - это маркетинговое исследование на примере конкретного объекта. Учитывая то, что конечной целью обучения в ВУЗе является написание соответствующей дипломной работы - предлагается в качестве объекта исследования выбрать то предприятие, которое будет исследоваться при написании дипломной работы. Таким образом, качественно выполненное индивидуальное задание по маркетинговым исследованиям может стать одним из разделов будущей дипломной работы.-
dc.description.abstractAn individual task is a marketing research on an example of a particular object. In view of the fact that the ultimate goal of studying at a higher educational institution is writing the corresponding thesis - it is proposed as the research object to select the enterprise to be investigated when writing the thesis. Thus, a qualitatively fulfilled individual task of marketing research can become one of the sections of the future thesis.-
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherОдеський національний економічний університетru_RU
dc.subjectспеціалісти з готельно-ресторанного бізнесуru_RU
dc.subjectстратегічний маркетингru_RU
dc.subjectкафеru_RU
dc.subjectрестораниru_RU
dc.subjectготеліru_RU
dc.subjectспециалисты в сфере гостинично-ресторанного бизнесаru_RU
dc.subjectстратегический маркетингru_RU
dc.subjectкафеru_RU
dc.subjectрестораныru_RU
dc.subjectгостиницыru_RU
dc.subjectspecialists in hotel and restaurant businessru_RU
dc.subjectstrategic marketingru_RU
dc.subjectcafesru_RU
dc.subjectrestaurantsru_RU
dc.subjecthotelsru_RU
dc.titleОсобливості підготовки індивідуального завдання з оцінки маркетингової діяльності у готельно-ресторанному бізнесіru_RU
dc.title.alternativeОсобенности подготовки индивидуального задания по оценке маркетинговой деятельности в гостинично-ресторанном бизнесеru_RU
dc.title.alternativeFeatures of the preparation of an individual task for the assessment of marketing activities in the hotel and restaurant businessru_RU
dc.typeConference Abstractru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.