Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6949
Назва: Управління вартістю в інтеграційних процесах
Інші назви: Управление стоимостью в интеграционных процессах
Value management in integration processes
Автори: Гамма, Т.М.
Бабій, О.М.
Гамма, Т.Н.
Бабий, О.Н.
Gamma, T.
Babiy, O.
Бібліографічний опис: Управління вартістю в інтеграційних процесах / Т. М. Гамма. О. М. Бабій // Вісник соціально-економічних досліджень : зб. наук. праць; Одеський національний економічний університет. – Одеса, 2017. – № 63-64 (2-3). – С. 51–60.– ISSN 2313-4569.
Дата публікації: 2017
Ключові слова: управління вартістю
інтеграційні процеси
злиття та поглинання
непублічні структури
ризик неліквідності
управление стоимостью
интеграционные процессы
слияния и поглощения
непубличные структуры
риск неликвидности
value management
integration processes
mergers and acquisitions
non-public structures
illiquidity risk
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто проблеми формування адекватного сучасним умовам господарювання інструментарію управління вартістю в процесі злиття та поглинання підприємств харчової промисловості. У результаті проведення монографічного аналізу визначено основні проблеми оцінки бізнесу непублічних структур, до яких відноситься більшість вітчизняних харчових підприємств, що потребують теоретичного та методичного вирішення. Виділені проблеми потребують теоретичного та методологічного вирішення. Як результат емпіричного дослідження розроблено теоретичне обґрунтування інструментарію оцінки вартості бізнесу непублічних компаній для цілей ринку М&А. Запропоновано методичний підхід до визначення знижок за рівень ліквідності бізнесів-цілей в операціях злиття і поглинань.
В статье рассмотрены проблемы формирования адекватного современным условиям хозяйствования инструментария управления стоимостью в процессе слияния и поглощения предприятий пищевой промышленности. В результате проведения монографического анализа определены основные проблемы оценки бизнеса непубличных структур, к которым относится большинство отечественных пищевых предприятий. Выделенные проблемы требуют теоретического и методологического решения. Результатом эмпирического исследования стала разработка теоретического обоснования инструментария оценки бизнеса непубличных компаний для целей рынка M&A. Предложен методический подход к определению скидок за уровень ликвидности бизнеса-цели в операциях слияния и поглощения.
The article considers the problems of value management tool formation that is adequate to modern management conditions in the mergers and acquisitions process of food industry enterprises. The main problems of non-public structures business valuation, to which the most domestic food enterprises are belong, are identified as a result of the monographic analysis. Highlighted problems require a theoretical and methodological solution. A theoretical basis for the business value toolkit of non-public companies for the purposes of the M&A market as the result of the empirical study is created. A methodical approach.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6949
Розташовується у зібраннях:Випуск 2-3, № 63-64
Кафедра економіки підприємства та організації підприємницької діяльності

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Управління вартістю в інтеграційних процесах.pdf412,85 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.