Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6950
Назва: Концептуальний підхід до впровадження клієнтоорієнтованого маркетингу на підприємстві сфери розваг і відпочинку
Інші назви: Концептуальный подход к внедрению клиентоориентированного маркетинга на предприятии сферы розвлечений и отдыха
Conceptual approach to introduction of the client-oriented marketing at the enterprise in the entertainment and recreation sphere
Автори: Устьян, О.Ю.
Бібліографічний опис: Концептуальний підхід до впровадження клієнтоорієнтованого маркетингу на підприємстві сфери розваг і відпочинку / О. Ю. Устьян // Вісник соціально-економічних досліджень : зб. наук. праць; Одеський національний економічний університет. – Одеса, 2017. – № 63-64 (2-3). – С. 61–68.– ISSN 2313-4569.
Дата публікації: 2017
Ключові слова: клієнтоорієнтованість
маркетинг послуг
сфера розваг і відпочинку
маркетинг взаємовідносин
інтрамаркетинг
проектування послуги
точки контакту
кайдзен
внутрішній маркетинг
клиентоориентированность
маркетинг услуг
сфера развлечений и отдыха
маркетинг отношений
интрамаркетинг
проектирование услуги
точки контакта
кайдзен
внутренний маркетинг
client-oriented approach
service marketing
sphere of entertainment and recreation
relationship marketing
intramarketing
service design
points of contact
kaizen
internal marketing
Короткий огляд (реферат): У статті розроблено концептуальний підхід до впровадження клієнтоорієнтованого маркетингу на підприємстві сфери розваг і відпочинку. Сформовано покроковий алгоритм впровадження клієнтоорієнтованості та визначено складові частини кожного етапу. Обґрунтовано оптимальні інструменти для вирішення завдань на різних етапах та в різних функціональних областях процесу впровадження клієнтоорієнтованості. Запропоновано застосування методів інтрамаркетингу, «кайдзен», роботи з точками контактів, проектування послуги, внутрішнього маркетингу та підходів проектного управління. Визначено подальші напрями удосконалень та перспективних досліджень прикладних аспектів впровадження клієнтоорієнтованості.
В статье разработан концептуальный поход к внедрению клиентоориентированного маркетинга на предприятии сферы развлечений и отдыха. Сформирован пошаговый алгоритм внедрения клиентоориентированности и определены составные части каждого этапа. Обоснованы оптимальные инструменты для решения задач на разных этапах и в различных функциональных областях процесса внедрения клиентоориентированности. Предложено применение методов интрамаркетинга, «кайдзен», работы с точками контактов, проектирования услуги, внутреннего маркетинга и подходов проектного управления. Определены дальнейшие направления усовершенствований и перспективных исследований прикладных аспектов внедрения клиентоориентированности.
The conceptual approach to introduction of the client-oriented marketing at the enterprise in the sphere of entertainment and recreation is developed in the article. A step-by-step algorithm of implementation of clientorientation is formed and components of the each step are defined. Optimal tools for task resolution at different stages and in different functional area of implementation process of client-orientation are justified. It is proposed to use the methods of intramarketing, kaizen, work with points of contact, service-design, internal marketing and project management approach. The further directions of improvement and perspective researches of applied aspects of clientorientation implementation are defined.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6950
ISSN: 2313-4569
Розташовується у зібраннях:Випуск 2-3, № 63-64

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Концептуальний підхід до впровадження.pdf415,31 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.