Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6950
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorУстьян, О.Ю.-
dc.date.accessioned2018-01-27T20:41:02Z-
dc.date.available2018-01-27T20:41:02Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationКонцептуальний підхід до впровадження клієнтоорієнтованого маркетингу на підприємстві сфери розваг і відпочинку / О. Ю. Устьян // Вісник соціально-економічних досліджень : зб. наук. праць; Одеський національний економічний університет. – Одеса, 2017. – № 63-64 (2-3). – С. 61–68.– ISSN 2313-4569.ru_RU
dc.identifier.issn2313-4569-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6950-
dc.description.abstractУ статті розроблено концептуальний підхід до впровадження клієнтоорієнтованого маркетингу на підприємстві сфери розваг і відпочинку. Сформовано покроковий алгоритм впровадження клієнтоорієнтованості та визначено складові частини кожного етапу. Обґрунтовано оптимальні інструменти для вирішення завдань на різних етапах та в різних функціональних областях процесу впровадження клієнтоорієнтованості. Запропоновано застосування методів інтрамаркетингу, «кайдзен», роботи з точками контактів, проектування послуги, внутрішнього маркетингу та підходів проектного управління. Визначено подальші напрями удосконалень та перспективних досліджень прикладних аспектів впровадження клієнтоорієнтованості.ru_RU
dc.description.abstractВ статье разработан концептуальный поход к внедрению клиентоориентированного маркетинга на предприятии сферы развлечений и отдыха. Сформирован пошаговый алгоритм внедрения клиентоориентированности и определены составные части каждого этапа. Обоснованы оптимальные инструменты для решения задач на разных этапах и в различных функциональных областях процесса внедрения клиентоориентированности. Предложено применение методов интрамаркетинга, «кайдзен», работы с точками контактов, проектирования услуги, внутреннего маркетинга и подходов проектного управления. Определены дальнейшие направления усовершенствований и перспективных исследований прикладных аспектов внедрения клиентоориентированности.-
dc.description.abstractThe conceptual approach to introduction of the client-oriented marketing at the enterprise in the sphere of entertainment and recreation is developed in the article. A step-by-step algorithm of implementation of clientorientation is formed and components of the each step are defined. Optimal tools for task resolution at different stages and in different functional area of implementation process of client-orientation are justified. It is proposed to use the methods of intramarketing, kaizen, work with points of contact, service-design, internal marketing and project management approach. The further directions of improvement and perspective researches of applied aspects of clientorientation implementation are defined.-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectклієнтоорієнтованістьru_RU
dc.subjectмаркетинг послугru_RU
dc.subjectсфера розваг і відпочинкуru_RU
dc.subjectмаркетинг взаємовідносинru_RU
dc.subjectінтрамаркетингru_RU
dc.subjectпроектування послугиru_RU
dc.subjectточки контактуru_RU
dc.subjectкайдзенru_RU
dc.subjectвнутрішній маркетингru_RU
dc.subjectклиентоориентированностьru_RU
dc.subjectмаркетинг услугru_RU
dc.subjectсфера развлечений и отдыхаru_RU
dc.subjectмаркетинг отношенийru_RU
dc.subjectинтрамаркетингru_RU
dc.subjectпроектирование услугиru_RU
dc.subjectточки контактаru_RU
dc.subjectкайдзенru_RU
dc.subjectвнутренний маркетингru_RU
dc.subjectclient-oriented approachru_RU
dc.subjectservice marketingru_RU
dc.subjectsphere of entertainment and recreationru_RU
dc.subjectrelationship marketingru_RU
dc.subjectintramarketingru_RU
dc.subjectservice designru_RU
dc.subjectpoints of contactru_RU
dc.subjectkaizenru_RU
dc.subjectinternal marketingru_RU
dc.titleКонцептуальний підхід до впровадження клієнтоорієнтованого маркетингу на підприємстві сфери розваг і відпочинкуru_RU
dc.title.alternativeКонцептуальный подход к внедрению клиентоориентированного маркетинга на предприятии сферы розвлечений и отдыхаru_RU
dc.title.alternativeConceptual approach to introduction of the client-oriented marketing at the enterprise in the entertainment and recreation sphereru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Випуск 2-3, № 63-64

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Концептуальний підхід до впровадження.pdf415,31 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.