Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7020
Назва: Стратегічний аналіз підприємства харчової промисловості методом Swot
Інші назви: Стратегический анализ предприятия пищевой промышленности методом Swot
Strategic analysis of food industry enterprise by Swot method
Автори: Гайдаєнко, О.М.
Гайдаенко, О.Н.
Gaidaienko, O.
Бібліографічний опис: Гайдаєнко О. М. Стратегічний аналіз підприємства харчової промисловості методом Swot / О. М. Гайдаєнко, М. О. Єфімова // Облік, економіка, менеджмент: наукові нотатки. Міжнародний збірник наукових праць.. – Луцьк: РВВ Луцького НТУ, 2017. – Випуск 3 (15). - С. 36-41.
Дата публікації: 2017
Видавництво: РВВ Луцького НТУ
Ключові слова: SWOT-аналіз
можливості
загрози
слабкі та сильні сторони
стратегічний аналіз
SWOT-анализ
возможности
угрозы
слабые и сильные стороны
стратегический анализ
SWOT-analysis
opportunities
threats
weak and strong sides
strategic analysis
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто сутність методу стратегічного аналізу SWOT-аналіз для дослідження зовнішнього та внутрішнього середовища підприємства.
В статье рассмотрена сущность метода стратегического анализа SWOT-анализ для исследования внешней и внутренней среды предприятия.
In the article the essence of the SWOT-analysis for the strategic analysis is considered for the study of the external and internal environment of the enterprise.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7020
Розташовується у зібраннях:Кафедра бухгалтерського обліку, аналізу і аудиту



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.