Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7036
Title: Освітня концепція постмодернізму як відображення реалій сучасності
Other Titles: Образовательная концепция постмодернизма как отражения реалий современности
The educational concept of postmodernism as a reflection of the realities of today
Authors: Симоненко, С.П.
Симоненко, С.П.
Symonenko, S.
Citation: Симоненко С. П. Освітня концепція постмодернізму як відображення реалій сучасності / С. П. Симоненко // Філософія та гуманізм. - Одеса: ОНПУ, 2017. - Вип.2 (4). - С .94-102.
Issue Date: 2017
Publisher: ОНПУ
Keywords: постмодернізм
антипедагогіка
«органічна» та «механічна» солідарність
«професійний кретинізм»
«конструювання уяви»
«віртуальна» свобода
аудіо-візуальна продукція
соціальний контроль
постмодернизм
антипедагогика
«органическая» и «механическая» солидарность
«профессиональный кретинизм»
«конструирование воображения»
«виртуальная» свобода
аудио-визуальная продукция
социальный контроль
post-modernism
antipedagogics
"organic" and "mechanical" solidarity
"professional cretinism"
"constructing of imagination"
"virtual" freedom
audiovisual products
social control
Abstract: В статті аналізується освітня концепція постмодернізму з точки зору її філософсько-світоглядної спроможності запропонувати суспільству нові шляхи подальшого розвитку та трансляції системи знань в царині освіти. Вказуючи на суперечливий характеру взаємодії суспільного та індивідуального в історичному розвитку суспільства, автор приходить до висновку, що постмодернізм, заявляючи про рівноцінність усіх видів знання, мистецтва, точок зору та ідей, закріплює та поглиблює «віртуальний» статус людської свободи у сучасному світі, посилюючи натомість тиск на сучасного індивіда соціального контролю та економічного примусу.
In the article educational conception of post-modernism is analysed from the point of view of its philosophical and world view possibility to offer to society the new ways of further development and translation of the system of knowledge in area of education. Specifying on contradictory to character of cooperation of public and individual in historical development society, an author comes to the conclusion, that postmodernism, declaring about the equivalence of all types of knowledge, art, points of view and ideas, fastens and deepens "virtual" status of human freedom in the modern world, strengthening but pressure on the modern individual of social control and economic compulsion.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7036
Appears in Collections:Кафедра філософії, історії та політології



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.