Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7036
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСимоненко, С.П.-
dc.contributor.authorСимоненко, С.П.-
dc.contributor.authorSymonenko, S.-
dc.date.accessioned2018-02-07T21:12:56Z-
dc.date.available2018-02-07T21:12:56Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationСимоненко С. П. Освітня концепція постмодернізму як відображення реалій сучасності / С. П. Симоненко // Філософія та гуманізм. - Одеса: ОНПУ, 2017. - Вип.2 (4). - С .94-102.ru_RU
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7036-
dc.description.abstractВ статті аналізується освітня концепція постмодернізму з точки зору її філософсько-світоглядної спроможності запропонувати суспільству нові шляхи подальшого розвитку та трансляції системи знань в царині освіти. Вказуючи на суперечливий характеру взаємодії суспільного та індивідуального в історичному розвитку суспільства, автор приходить до висновку, що постмодернізм, заявляючи про рівноцінність усіх видів знання, мистецтва, точок зору та ідей, закріплює та поглиблює «віртуальний» статус людської свободи у сучасному світі, посилюючи натомість тиск на сучасного індивіда соціального контролю та економічного примусу.ru_RU
dc.description.abstractIn the article educational conception of post-modernism is analysed from the point of view of its philosophical and world view possibility to offer to society the new ways of further development and translation of the system of knowledge in area of education. Specifying on contradictory to character of cooperation of public and individual in historical development society, an author comes to the conclusion, that postmodernism, declaring about the equivalence of all types of knowledge, art, points of view and ideas, fastens and deepens "virtual" status of human freedom in the modern world, strengthening but pressure on the modern individual of social control and economic compulsion.-
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherОНПУru_RU
dc.subjectпостмодернізмru_RU
dc.subjectантипедагогікаru_RU
dc.subject«органічна» та «механічна» солідарністьru_RU
dc.subject«професійний кретинізм»ru_RU
dc.subject«конструювання уяви»ru_RU
dc.subject«віртуальна» свободаru_RU
dc.subjectаудіо-візуальна продукціяru_RU
dc.subjectсоціальний контрольru_RU
dc.subjectпостмодернизмru_RU
dc.subjectантипедагогикаru_RU
dc.subject«органическая» и «механическая» солидарностьru_RU
dc.subject«профессиональный кретинизм»ru_RU
dc.subject«конструирование воображения»ru_RU
dc.subject«виртуальная» свободаru_RU
dc.subjectаудио-визуальная продукцияru_RU
dc.subjectсоциальный контрольru_RU
dc.subjectpost-modernismru_RU
dc.subjectantipedagogicsru_RU
dc.subject"organic" and "mechanical" solidarityru_RU
dc.subject"professional cretinism"ru_RU
dc.subject"constructing of imagination"ru_RU
dc.subject"virtual" freedomru_RU
dc.subjectaudiovisual productsru_RU
dc.subjectsocial controlru_RU
dc.titleОсвітня концепція постмодернізму як відображення реалій сучасностіru_RU
dc.title.alternativeОбразовательная концепция постмодернизма как отражения реалий современностиru_RU
dc.title.alternativeThe educational concept of postmodernism as a reflection of the realities of todayru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра філософії, історії та політології



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.