Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7037
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЮшкевич, Ю.С.-
dc.contributor.authorЮшкевич, Ю.С.-
dc.contributor.authorYushkevych, Y.-
dc.date.accessioned2018-02-07T21:20:28Z-
dc.date.available2018-02-07T21:20:28Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationЮшкевич Ю. С. Трансформація аксіосфери української освіти в контексті євроінтеграційних процесів / Ю. С. Юшкевич // Гілея: науковий вісник: збірник наукових праць / гол. ред. В. М. Вашкевич. Київ: Видавництво «Гілея», 2017. – Вип. 120 (№5). – С. 207-210.ru_RU
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7037-
dc.description.abstractМетою дослідження є визначення шляху подальшого розвитку сучасної української системи освіти, що знаходиться в процесі трансформаційних змін, детермінованих євроінтегрційними процесами, та виявлення найбільш актуальних для неї цінностей. До методів, що застосовувалися слід віднести перш за все гіпотетико-дедуктивний, компаративістський, структурно-функціональний, герменевтичний. У результаті даного дослідження було зроблено висновок, що євроінтеграційні процеси, якими характеризується розвиток сучасного українського соціуму, обумовлюють необхідність демократизації суспільного, політичного та культурного життя нашої держави. Побудова освіти на демократичних засадах не тільки надає Україні можливість гармонійної інтеграції у європейський освітній простір, а й стає нагальною потребою на шляху загальної демократизації суспільства. Покликанням сучасної системи освіти стає формування в особистості відчуття власної відповідальності перед собою і суспільством, а конститутивним принципом, згідно якого має відбуватися взаємодія всіх складових цієї системи, зокрема учасників освітнього процесу, повинна бути довіра.ru_RU
dc.description.abstractЦелью исследования является определение пути дальнейшего развития современной украинской системы образования, находящейся в процессе трансформационных изменений, детерминированных евроинтеграционными процессами, и выявление наиболее актуальных для нее ценностей. К методам, которые применялись следует отнести прежде всего гипотетико-дедуктивный, компаративистский, структурно-функциональный, герменевтический. В результате данного исследования был сделан вывод, что евроинтеграционные процессы, которыми характеризуется развитие современного украинского социума, обусловливают необходимость демократизации общественной, политической и культурной жизни нашего государства. Построение образования на демократических началах не только предоставляет Украине возможность гармоничной интеграции в европейское образовательное пространство, но и становится насущной необходимостью на пути общей демократизации общества. Призванием современной системы образования является формирование у личности чувства собственной ответственности перед собой и обществом, а конститутивным принципом, согласно которому должно происходить взаимодействие всех составляющих этой системы, в частности участников образовательного процесса, должно быть доверие.-
dc.description.abstractThe purpose of this study is to determine the way of further development of the modern Ukrainian system of education, that is in the process of transformational changes determined by European integration processes, and to identify the most relevant values for it. Among the methods that were used, first of all, there were hypothetico-deductive method, structural-functional analysis, comparative analysis, hermeneutical methods. It was concluded, that the European integration processes, that characterized the development of the modern Ukrainian society, necessitate the democratization of the social, political and cultural life of our state. The building of education on democratic principles that not only provides Ukraine with the opportunity of harmonious integration into the European educational space, but also becomes an urgent necessity for the general democratization of society. The vocation of the modern education system is the formation of a sense of self-responsibility to oneself and society, and the constituent principle that all components of this system, in particular the participants in the educational process, should interact is trust.-
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherВидавництво «Гілея»ru_RU
dc.subjectвідповідальністьru_RU
dc.subjectдемократизаціяru_RU
dc.subjectдовіраru_RU
dc.subjectєвроінтеграціяru_RU
dc.subjectсвободаru_RU
dc.subjectсистема освітиru_RU
dc.subjectответственностьru_RU
dc.subjectдемократизацияru_RU
dc.subjectдовериеru_RU
dc.subjectевроинтеграцияru_RU
dc.subjectсвободаru_RU
dc.subjectсистема образованияru_RU
dc.subjectdemocratizationru_RU
dc.subjecteducation systemru_RU
dc.subjectEuropean integrationru_RU
dc.subjectfreedomru_RU
dc.subjectresponsibilityru_RU
dc.subjecttrustru_RU
dc.titleТрансформація аксіосфери української освіти в контексті євроінтеграційних процесівru_RU
dc.title.alternativeТрансформация аксиосферы украинского образования в контексте евроинтеграционных процессовru_RU
dc.title.alternativeTransformation of the axiosphere of Ukrainian education in the context of European integration processesru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра філософії, історії та політології



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.