Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7038
Назва: Інтерактивні освітні технології в умовах позашкільної освіти: із досвіду роботи Українського дитячого центру «Молода гвардія»
Інші назви: Интерактивные образовательные технологии в условиях внешкольного образования: из опыта работы Украинского детского центра «Молодая гвардия»
Interactive educational technologies in the conditions of out of school education: the experience of Ukrainian children center «Molodaya gvardiya»
Автори: Щубелка, Н.В.
Щубелка, Н.В.
Schubelka, N.
Бібліографічний опис: Інтерактивні освітні технології в умовах позашкільної освіти: із досвіду роботи Українського дитячого центру «Молода гвардія»: – методичний посібник / Н. В. Щубелка, В. М. Бездень, Г. А. Вольчева та ін. / за ред. Щубелки Н. В. – Одеса, 2014. – 114 с.
Дата публікації: 2014
Видавництво: Видавництво «ВМВ»
Ключові слова: інтерактивні освітні технології
сучасні дитячі рекреаційні центри
тренінгові технології
проектні технології навчання
технологій театральної педагогики
интерактивные образовательные технологии
современные детские рекреационные центры
тренинговые технологии
проектные технологии обучения
технологии театральной педагогики
interactive
educational technologies
modern children’s recreational centers
pedagogical training
technologies of theatre pedagogics
Короткий огляд (реферат): Діяльність сучасних дитячих рекреаційних центрів орієнтована не тільки на організацію відпочинку та оздоровлення підростаючого покоління, тут створені всі умови для розвитку особистісного потенціалу дитини. Освітнє середовище дитячих центрів відповідає основним вимогам сучасної освіти, а педагогічні системи модернізується за рахунок впровадження інноваційних педагогічних технологій, пошуку нових форм і напрямків роботи. У методичному посібнику «Інтерактивні освітні технології в умовах позашкільної освіти: із досвіду роботи Українського дитячого центру «Молода гвардія»» узагальнено досвід впровадження в педагогічну систему УДЦ «Молода гвардія» інтерактивних освітніх технологій. В методичному посібнику розглядається сучасна система дитячого оздоровлення та відпочинку, визначається місце дитячих центрів ( в минулому піонерських таборів) в системі освітніх закладів та розкриваються особливості педагогічної практики в умовах реакреації. В контексті проблем модернізації дитячих рекреаційних закладів, значну увагу приділено особливостям сучасної освіти. З огляду на основні тенденції розвитку освіти, зроблена спроба визначити можливі напрямки реформування педагогічної системи рекреаційних закладів Автори зосереджеють увагу на інтерактивній моделі навчання та розкривають суть інтерактивних освітніх технологій. У методичному посібнику представлені методичнІ рекомендації по впровадженню в педагогічну практику проектної технології навчання, технологій театральної педагогики, соціально-педагогічної технології «Форум-театр» та тренінгової технології. Автори розкривають особливості їх застосування в умовах роботи УДЦ «Молода гвардія». Посібник містить інформаційний матеріал: карти проектів, сценарії колективно-творчої справи та музично-театральної постановки, ситуаційні завдання, тренінги які можуть бути використанні у роботі організаторами дитячого відпочинку, працівниками будинків творчості, керівниками гуртків, вчителями.
Деятельность современных детских рекреационных центров ориентирована не только на организацию отдыха и оздоровления подрастающего поколения, здесь созданы все условия для развития личностного потенциала ребенка. Образовательная среда детских центров соответствует основным требованиям современного образования, а педагогические системы модернизируется за счет внедрения инновационных педагогических технологий, поиска новых форм и направлений работы. В методическом пособии «Интерактивные образовательные технологии в условиях внешкольного образования: из опыта работы Украинского детского центра« Молодая гвардия»» обобщен опыт внедрения в педагогическую систему УДЦ «Молодая гвардия» интерактивных образовательных технологий. В методическом пособии рассматривается современная система детского оздоровления и отдыха, определяется место детских центров (в прошлом пионерских лагерей) в системе образовательных учреждений и раскрываются особенности педагогической практики в условиях реакреации. В контексте проблем модернизации детских рекреационных заведений, значительное внимание уделено особенностям современного образования. Учитывая основные тенденции развития образования, сделана попытка определить возможные направления реформирования педагогической системы рекреационных заведений. Авторы сосредотачивают внимание на интерактивной модели обучения и раскрывают суть интерактивных образовательных технологий. В методическом пособии представлены методические рекомендации по внедрению в педагогическую практику проектной технологии обучения, технологий театральной педагогики, социально-педагогической технологии «Форум-театр» и тренинговой технологии. Авторы раскрывают особенности их применения в условиях работы УДЦ «Молодая гвардия». Пособие содержит информационный материал: карты проектов, сценарии коллективно-творческого дела и музыкально-театральной постановки, ситуационные задачи, тренинги которые могут быть использованы в работе организаторами детского отдыха, работниками домов творчества, руководителями кружков, учителями.
The activity of modern children’s recreational centers is not based only on organization of growing generation’s recovery and rest, that is, all conditions for development of personal potential of a child have been created here. Educational environment of children centers answers the main requirement of modern education and pedagogical approach is renewed by introduction of innovative pedagogical techniques, new forms and the search of new directions. In the methodological handbook “Interactive educational technologies in the conditions of out of school education in Ukrainian Children Center Molodaya Gvardiya “ the experience of work connected with the introduction of interactive educational technologies into pedagogical system of center had been presented The modern system of children recovering and the rest is considered and the place of children’s recovery centers and camps (in past pioneers camps) in the system of educational establishments is determined. The features of pedagogical training are revealed in recreation conditions. In connection with the renovation problem of children recreational camps a significant attention is paid to modern education peculiarities. According to main tendencies of education development the attempt to define possible ways in pedagogical system’ reforming of recreational establishments had been done. The authors concentrate on interactive learning model and show the essence of interactive educational technologies. The methodological handbook presents the methodological suggestions on the introduction of project technology learning into pedagogical training, technologies of theatre pedagogics, social pedagogical technology “Forum – theatre” and different training technologies. The authors indicate the peculiarities of their application in center’s work. The handbook contains information material, cards-projects, scenarios of creative team work and musical theatre performance, the situational tasks, different trainings which may be used in work by trainers of children rest camps,by different staff in creative homes, by teachers.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7038
Розташовується у зібраннях:Кафедра філософії, історії та політології



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.