Сучасні тенденції розвитку маркетингу в банківській сфері

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Мукачівський державний університет

Анотація

У статті визначено основні тенденції та особливості розвитку банківського маркетингу у сучасних умовах. Розглянуто ключові інструменти для просування банківських послуг. Проаналізовано основні способи залучення нових клієнтів та утримання вже існуючої клієнтської бази. Також висвітлено поняття «реклама», як ключовий елемент для інформування користувачів послугами банку.
В статье определены основные тенденции и особенности развития банковского маркетинга в современных условиях. Рассмотрены ключевые инструменты для продвижения банковских услуг. Проанализированы основные способы привлечения новых клиентов и удержания уже существующей клиентской базы. Также освещено понятие «реклама», как ключевой элемент для информирования пользователей услугами банка.
In the article the basic tendencies and features of development of bank marketing in modern conditions are defined. Key tools for promoting banking services are considered. The main ways of attracting new customers and retaining an existing customer base are analyzed. The concept of "advertising" is also covered, as a key element for informing users of the bank's services.

Опис

Бібліографічний опис

Тарасевич Н. В. Сучасні тенденції розвитку маркетингу в банківській сфері / Н. В. Тарасевич, С. С. Наздуханян // Економіка та суспільство. – 2017. - Випуск №10. - С. 665-669.

Підтвердження

Огляд

Доповнено

Посилаються