Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7043
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТарасевич, Н.В.-
dc.contributor.authorТарасевич, Н.В.-
dc.contributor.authorTarasevich, N.-
dc.date.accessioned2018-02-13T21:22:04Z-
dc.date.available2018-02-13T21:22:04Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationТарасевич Н. В. Сучасні тенденції розвитку маркетингу в банківській сфері / Н. В. Тарасевич, С. С. Наздуханян // Економіка та суспільство. – 2017. - Випуск №10. - С. 665-669.ru_RU
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7043-
dc.description.abstractУ статті визначено основні тенденції та особливості розвитку банківського маркетингу у сучасних умовах. Розглянуто ключові інструменти для просування банківських послуг. Проаналізовано основні способи залучення нових клієнтів та утримання вже існуючої клієнтської бази. Також висвітлено поняття «реклама», як ключовий елемент для інформування користувачів послугами банку.ru_RU
dc.description.abstractВ статье определены основные тенденции и особенности развития банковского маркетинга в современных условиях. Рассмотрены ключевые инструменты для продвижения банковских услуг. Проанализированы основные способы привлечения новых клиентов и удержания уже существующей клиентской базы. Также освещено понятие «реклама», как ключевой элемент для информирования пользователей услугами банка.-
dc.description.abstractIn the article the basic tendencies and features of development of bank marketing in modern conditions are defined. Key tools for promoting banking services are considered. The main ways of attracting new customers and retaining an existing customer base are analyzed. The concept of "advertising" is also covered, as a key element for informing users of the bank's services.-
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherМукачівський державний університетru_RU
dc.subjectбанківський маркетингru_RU
dc.subjectрекламаru_RU
dc.subjectфункції рекламиru_RU
dc.subjectбанківський продуктru_RU
dc.subjectбанківський продуктru_RU
dc.subjectпотреби клієнтаru_RU
dc.subjectбанковский маркетингru_RU
dc.subjectрекламаru_RU
dc.subjectфункции рекламыru_RU
dc.subjectбанковский продуктru_RU
dc.subjectрекламная политикаru_RU
dc.subjectпотребности клиентаru_RU
dc.subjectbank marketingru_RU
dc.subjectadvertisingru_RU
dc.subjectadvertising functionsru_RU
dc.subjectbank productru_RU
dc.subjectadvertising policyru_RU
dc.subjectcustomer needsru_RU
dc.titleСучасні тенденції розвитку маркетингу в банківській сферіru_RU
dc.title.alternativeСовременные тенденции развития маркетинга в банковской сфериru_RU
dc.title.alternativeModern trends in marketing in bankingru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра банківської справи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Сучасні тенденції розвитку маркетингу в банківській сфері.pdf230,63 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.